آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57777
یکشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
فرماندار اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش:

آمار بازماندگان از تحصیل منطقه در شان شهرستان اهر نیست

آمار بازماندگان از تحصیل منطقه در شان شهرستان اهر نیست

به گزارش اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای آموزش و پرورش اهر با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نرخ پوشش تحصیلی منطقه را ارتقاء بخشیم گفت: از زحمات مدیران و مسئولین آموزش و پرورش در اجرای بی‌نقص و بدون نارضایتی و بدون حاشیه پروژه مهر قدردانی می‌کنم و پروژه مهر را یک پروژه ملی، استانی و شهرستانی می‌دانیم.

رییس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت موضوع ادامه داد: امسال مسئولیت پروژه مهر بر عهده فرمانداران شهرستان بود و طبق بررسی‌های انجام شده آمار بازماندگان از تحصیل منطقه در شان منطقه نیست که باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا نرخ پوشش تحصیلی منطقه را ارتقا ببخشیم.

وی با بیان اینکه گاها اعمال محرومیت‌های اجتماعی در زمینه جذب بازمانده از تحصیل و فشار بیش از اندازه به اولیا ضمن اینکه گاها مغایر با قانون بوده و نتیجه معکوس می‌دهد، اعمال مشوق‌های انگیزشی را برای جذب بازماندگان از تحصیل خواستار شده و همکاری نهادهای حمایتی، پایگاه مقاومت بسیج، بخشدران و دهیاران، ادارات کمیته امداد و جهاد کشاورزی، اداره امور عشایر و…. را در جهت جذب بازماندگان از تحصیل ضروری دانست.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از برنامه‌های کیفیت بخشی آموزش و پرورش منطقه، در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه در اولین فرصت و حضور فعال در نمایشگاه ربع رشیدی مواردی مطرح کرد.

انتهای پیام/