آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57815
جمعه - ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان در شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان اهر:

فعالیت های همدل، هماهنگ، یکدل و بدون حاشیه مجموعه آموزش و پرورش منطقه اهر قابل تقدیر است

به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اهر، شورای معاونین آموزش و پرورش اهر صبح امروز دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۹۸ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل جلسه داد.

پاشایی مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: با عنایت به اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست، از تمامی متغیرها، نشانگرها و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی جهت تامین منابع موردنیاز استفاده شود.

پاشایی جهت گیری اداره کل در ارزیابی و میزان تحقق مصوبات شورای معاونین اداره کل را در آموزش و پرورش منطقه مثبت دانسته و از فعالیت های همدل، هماهنگ، یکدل و بدون حاشیه مجموعه آموزش و پرورش منطقه قدردانی نمود.

وی ضمن احصای تعاریف مختلف مدیریت، با اشاره به اینکه مدیریت در یک معنا مساوی است با انتصاب درست، بر دقت در انتصابات زیر مجموعه و مدیران تاکید کرده اولویت بندی برنامه های مصوب آموزش و پرورش را در کنار ماموریت های جاری از عوامل تاثیر گذار در ارتقای  شاخص های ارزیابی منطقه دانست.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: هر مسئول به برنامه ای که حساس بوده و جزو اولویت آن باشد قطعا زیر مجموعه نیز به آن حساس خواهد شد.

این مقام مسئول جدی گرفتن بحث خیرین را یادآور شده و با عنایت به برودت هوا، توجه به بحث ایمنی مدارس را خواستار شد.

رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز ضمن قدردانی از حضور با برکت مدیر کل وهیئت همراه به منطقه، گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی وپرورشی منطقه را ارائه نمود.

در ادامه اعضای شورای معاونین منطقه در ارتباط با آخرین وضعیت نیروی انسانی، توسعه طرح تمام وقت و مشکل طرح تمام وقت سرگروه های درسی، پوشش تحصیلی، کمبود و به روز نبودن تجهیزات هنرستان ها، بدهی مدارس در خصوص حامل های انرژی، سرانه دانش آموزی، مشکلات پیش دبستانی، حمایت از پژوهشسرای خیام، هدایت تحصیلی ، و…. مواردی مطرح نمودند.