آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 58055
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
فرماندار شهرستان اهر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب می‌شود

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب می‌شود

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، زاهد محمودی فرماندار و رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی، باید از تمام ظرفیت خود در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه استفاده نمایند.

وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب می‌شود، گفت: ترویج این فرهنگ ارزشمند، عاملی اثرگذار در اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید همه مسئولان دستگاه‌های اجرائی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمودی افزود: در کنار اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، باید ایثار اجتماعی را نیز در جامعه رواج دهیم؛ چراکه گسترش ایثار اجتماعی، باعث همبستگی، اتحاد و سعادت ملت ایران خواهد شد.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر تصریح کرد: ایثار اجتماعی دارای جنبه‌های گوناگونی بوده و می‌توان مثال‌های بی‌شماری برای آن مطرح کرد که با نهادینه شدن آن در بطن جامعه، شاهد افق‌هایی روشن از زندگی همدلانه و آرامش در سایه اعتماد متقابل خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اهر در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین و مردم را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: پیشرفت و اقتدار امروزی کشورمان مرهون فداکاری‌های جامعه ایثارگری بوده که در همین راستا، تکریم و دلجوئی از این بزرگواران یکی از کارهایی است که باید به‌صورت مستمر انجام شود.

محمودی با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در رأس امورات باشد خاطرنشان کرد: قطعاً رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر معزز از وظایف اصلی نظام بوده و کمترین کار در مقابل ایثار و فداکاری بزرگ آنان است.

وی با اشاره به فشارهای مختلف دشمنان انقلاب اسلامی جهت سست کردن باورها و اعتقادات مردم متدین کشورمان گفت: در مقابل این هجوم و فشارهای همه‌جانبه و مشکلات اقتصادی و اجتماعی با روحیه ایثارگری می‌توانیم ایستادگی کنیم و کشور را به سمت پیشرفت هدایت نماییم.

در ابتدا این نشست، احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گزارشی از مصوبات جلسات قبلی و اقدامات انجام‌یافته در این خصوص را ارائه کرد.

گفتنی است، سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر در سال ۱۳۹۸، سه‌شنبه ۳ دی‌ماه برگزار شد.

انتهای پیام/