آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 58195
یکشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
امام‌جمعه شهرستان اهر:

استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست

استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ هم‌زمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، تعدادی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مسئولین و اقشار مختلف مردم با حضور در بیت امام‌جمعه شهرستان اهر، با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدا گران‌قدر و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در سخنانی بابیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده‌زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی در جهان است تصریح کرد: ایشان به ملت ایران و تمام مسلمانان جهان عزت و کرامت بخشیدند.
وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا گلگون‌کفن ایران اسلامی گفت: استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست و به حرمت خون پاک و مطهر آنان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا ابد پابرجا و استوار خواهد ماند.
امام‌جمعه شهرستان اهر پیوند امت با ولایت را رمز عبور از فتنه‌ها دانست و افزود: در طول چهل‌ویک سال از عمر بابرکت انقلاب، دشمنان همواره با دسیسه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به‌نظام بوده‌اند که مردم همیشه درصحنه، با بصیرت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، بر تمام مشکلات فائق آمده‌اند.
حاجی زاده بابیان اینکه علی‌رغم تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی روزبه‌روز بیشتر شده و انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته است افزود: صف‌آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب، بیانگر زنده‌بودن انقلاب، پویایی و حرکت روبه‌جلوی نظام است.
انتهای پیام/