آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 58215
دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمود سعادتی در بانک مسکن شعبه مرکزی اهر

تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمود سعادتی در بانک مسکن شعبه مرکزی اهر

به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی بانک مسکن استان آذربایجان شرقی، محمود سعادتی که در سال ۱۳۶۸ به استخدام بانک در آمده بود پس از ۳۲ سال و ۲ ماه که در سمت های متصدی امور بانکی، معاون دایره خدمات بانکی، رئیس دایره خدمات بانکی و در نهایت معاون شعبه مرکزی اهر، در بانک مشغول خدمت بود به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

محمود سعادتی طی گفتگو با کارشناس روابط عمومی استان گفت: در طول این سال ها همیشه روزی رسان اصلی خداوند بوده و کار در بانک را که در راستای خدمت به مردم می باشد برای خودم عبادت دانستم و سعی نمودم همواره با همکاران تعامل سازنده و دوستی برقرار سازم بلکه بتوانم در چنین روزی، با روحیه بالایی به افتخار بازنشستگی نائل آیم.

سعادتی با بیان خاطراتی، پرداخت تسهیلات مسکن به تعداد ۲۲۰۰۰ فقره به زلزله زدگان را در طول یک سال از مهمترین و با ارزش ترین روزهای خدمتش در بانک مسکن یاد کرد و گفت: وقتی که از صبح تا ساعت ۲۴ در شعبه مشغول خدمت به مردم زلزله زده بودیم احساس بسیار خوشی داشتم که قابل وصف و بیان نیست.

سعادتی در بخش دیگر سخنان خود توصیه ای هم به همکاران شاغل کرد و افزود: اصل کار، خدمت به مردم و تحقق اهداف بانک است بنابراین پیشرفت برای همکاران به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد و در این راستا خدای ناکرده هیچ وقت سعی نشود که با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی، در حق همکار دیگری اجحاف شود.

سعادتی در پایان سخنان خود از روسای شعب خود در طول خدمت ۳۰ ساله اش در شعبه مرکری اهر، آقایان ظریفی، نصیری، خضرلو، جباریان پور، اسدپور، عباسی، سرابی نژاد، سلطانی و دمیرچی به نیکی یاد کرد و از حضور مسئولین و همکاران شاغل و بازنشسته و سایر میهمانان حاضر در مراسم تشکر و قدردانی کرد.

حسین رضایی معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان و سرهنگ اسماعیل بدلی، فرمانده حوزه کارمندی سپاه اهر نیز هر کدام طی سخنانی ایام دهه فجر را تبریک گفته و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از زحمات ۳۰ ساله محمود سعادتی تشکر نمودند و برای وی آرزوی سلامتی و تندرستی در طول دوران بازنشستگی کردند.

سرهنگ اسماعیل بدلی هم طی سخنانی از همکاری صمیمانه محمود سعادتی بعد از بازنشستگی با بسیج کارمندان سپاه اهر، تشکر و قدردانی کرد و ضمن نثار درود و صلوات به روح برادر شهید وی گفت: تفاوت اصلی خدمت در بسیج با سایر ارگان ها و ادارات در این است که در بسیج بازنشستگی وجود ندارد و اتمام کار انشاءالله با شهادت می باشد. بنابراین عاقبت بخیری را برای وی خواستار شد.

در پایان مراسم یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر مدیر عامل محترم بانک مسکن و هدایای ارسالی از طرف ایشان، به وی اعطاء شد و هدایایی هم که به رسم یادبود از طرف مدیریت شعب استان و همکاران شهرستان اهر و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اهر، تهیه شده بود، به وی اعطاء گردید.