آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » گفت‌وگو
کد خبر : 58369
چهارشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اهر در گفت‌و‌گو با اهرامروز:

۱۶۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های زندانیان در اهر توزیع شد/ انجمن حمایت از زندانیان اهر بودجه دولتی ندارد؛ همچنان در انتظار یاری خیرّین هستیم

۱۶۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های زندانیان در اهر توزیع شد/ انجمن حمایت از زندانیان اهر بودجه دولتی ندارد؛ همچنان در انتظار یاری خیرّین هستیم

علی بلبلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: هر ساله چهار مرحله سبد کالا در بین خانواده‌های زندانیان تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر توزیع می‌شود و سبد کالا عمدتاً مواد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، ربّ و مواد شوینده را می‌شود.

وی با اشاره به این‌که تمامی هزینه‌های سبد کالا توزیع شده در بین خانواده‌های زندانیان توسط خیرّین تامین می‌شود، افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر، دولتی نیست و بودجه‌ای هم از دولت دریافت نمی‌کند بلکه تمامی هزینه‌ها را خیرّین تامین می‌کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در کنار سبد کالا، به حساب سرپرستان خانوار مورد حمایت این انجمن ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک هزینه پرداخت کردیم.

بلبلی از توزیع ۱۶۰ بسته سبد غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر خبر داد و گفت: سال گذشته برای هر سبد کالا ۱۸۰ هزار تومان هزینه کرده بودیم و امسال ارزش هر سبد کالا توزیع شده به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی بابیان این‌که انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر علاوه بر کمک‌های مادی، مساعدت معنوی به خانواده‌های زندانیان نیز غافل نمی‌شویم، گفت: امسال بسیار خرسندیم که توانستیم با حمایت‌های  خیرّین برای یک خانواده منزل مسکونی تامین و ۵ واحد مسکونی مددجویان را مرمت کنیم و منازل مسکونی مددجویانی که از داشتن انشعاب محروم بودند را تامین کردیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر تصریح کرد: امسال چندین دوره آموزشی با محتوای آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌های تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر برگزار کردیم و سعی کردیم تا این خانواده‌ها در دورانی که سایه پدر از خانواده دور است نگذاریم آسیبی این خانواده‌ها را تهدید کند.

انتهای پیام/