آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 58397
دوشنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

سپاه با قوت به غربالگری مردم اهر تا شناسایی کامل بیماران کرونایی ادامه می‌دهد/ تولید و توزیع ۱۱ هزار پَک بهداشتی در اهر توسط سپاه و بسیج

سپاه با قوت به غربالگری مردم اهر تا شناسایی کامل بیماران کرونایی ادامه می‌دهد/ تولید و توزیع ۱۱ هزار پَک بهداشتی در اهر توسط سپاه و بسیج

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در اولین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر در سال جدید اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین سپاه و سیستم و بهداشت و درمان وجود دارد، ۹۲ باب از مساجد و اماکن مذهبی شهرستان اهر ضدعفونی و گندزدایی شده است و علاوه بر این‌ها ۳۸۹ نقطه از پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، خودپردازها و اماکن عمومی شهرستان را نیز ضدعفونی کردیم.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۱۲۰ بسته تولید و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در مناطق هدف در شهرستان اهر توزیع کرده‌ایم و ۱۲۳ گروه جهادی در قالب ۵۳۹ نفر از بسیجیان را جهت ضدعفونی و ارائه خدمات درمانی به‌کارگیری کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه همچنین تا به امروز در شهرستان اهر به ۱۸۰۶۰ خانواده آموزش چهره به چهره نیز در کنار توزیع پک‌های بهداشتی ارائه کرده‌ایم، گفت: بیش از ۵۰۰۰ بروشور آموزش مقابله با ویروس کرونا نیز توزیع کردیم.

صفی از راه‌اندازی ۲ واحد تولید ماسک و کارگاه‌های خانگی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ عدد ماسک در واحدها و کارگاه‌های خانگی تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ادامه غربال‌گری و شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا اضافه کرد: از مجموع ۱۵۴ هزار نفر جمعیت هدف، تا به امروز بیش از ۱۳۲ هزار نفر از جمعیت را غربال‌گری کرده‌ایم و این غربال‌گری کاملاً فنی و توجیهات کافی بوده است و خدای‌ناکرده سعی نکردیم تا به سوری انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/