آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 58395
دوشنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
امام جمعه اهر:

محلول‌های ضدعفونی و اقلام بهداشتی باید به آسانی در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در اولین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر در سال جدید با اشاره به این‌که با وحدت و انسجام و همراهی و همکاری مردم و مسئولان می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در اهر پیرو تبعیت از تصمیم ستاد مقابله با کرونا، لغو برگزاری نماز جماعات در مساجد و نماز جمعه را تا اطلاع ثانوی ابلاغ کرده تا خدای‌ناکرده از ابتلای شهروندان به این ویروس جلوگیری کنیم.

وی افزود: زمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا موفق خواهیم بود که به کار غربال‌گری سرعت بخشیم، خانواده‌ها نهایت همکاری را داشته باشند و در صورت داشتن بیماری آن را کتمان نکنند و آن شلوغی بازار را مثل قبل از عید نوروز نداریم.

امام جمعه اهر با قدردانی از مردم شهرستان اهر در رابطه با عمل به توصیه‌های ایمنی و بهداشتی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما شرایط را به خوبی درک کرده و در خانه‌ها مانده‌اند و این مهم نشان‌گر فهم و شعور شهروندان اهری است.

حاجی‌زاده با ذکر این‌که فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف امروز در مقابله با ویروس کرونا نمود بیشتری داشته است، گفت: انتظار می‌رود محلول‌های ضدعفونی و اقلام بهداشتی نسبت به گذشته بیشتر در دسترس مردم قرار گیرد، با آن‌که در برخی مواقع توزیع می‌شود ولی باید طوری برنامه‌ریزی شود تا این مواد بهداشتی را بتوان به آسانی از داروخانه‌ها تهیه کرد.

وی بر لزوم توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در شهرستان اهر تاکید کرد و یادآور شد: آنهایی که به توصیه‌های بهداشتی گوش نمی‌دهند جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، امیدواریم این عده اندک شرایط را درک کنند.

انتهای پیام/