آخرین عناوین اخبار » دولت » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 59594
چهارشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
فرماندار شهرستان اهر مطرح کرد؛

۳۴ روستای شهرستان اهر فاقد زیرساخت‌های ارتباطی است/ موافقت با تامین ۱۰ دکل مخابراتی برای تقویت پوشش آنتن تلفن همراه روستاهای اهر

۳۴ روستای شهرستان اهر فاقد زیرساخت‌های ارتباطی است/ موافقت با تامین ۱۰ دکل مخابراتی برای تقویت پوشش آنتن تلفن همراه روستاهای اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی شهرستان اهر اظهار داشت: ۳۴ روستای شهرستان اهر فاقد پوشش تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت هستند و مردم دسترسی به خدمات تلفن همراه و اینترنت که جزو نیازهای امروز جامعه است را مطالبه می‌کنند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: درخواست ما این است که ادارات‌کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ حداقل ۱۵ روستای پُر جمعیت شهرستان اهر را به اینترنت ADSL مجهز کنند تا بتوانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

وی بابیان اینکه شهرستان اهر در حوزه اینترنت خانگی روستایی در رتبه ۲۱ آذربایجان شرقی قرار دارد، گفت: انتظار ما این است که روستاهای شهرستان اهر حداقل یک مورد از ارتباطات را داشته باشند ولی عدم برطرف نمودن نقاط کور و فاقد آنتن تلفن همراه قابل قبول نیست.

خدابخش خاطرنشان کرد: متاسفانه های‌وب آن‌طور که انتظار می‌رفت و علی‌رغم دارابودن اینترنت نسل چهارم؛ نتوانسته است عملکرد خوبی در تامین و تحقق مطالبات مردم داشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی در پی درخواست فرماندار شهرستان اهر و نماینده اهر و هریس؛ از تامین ۱۰ دکل مخابراتی برای تقویت پوشش آنتن تلفن همراه این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/