به گزارش خبرنگار اهرامروز، مرتضی شهبازیان شامگاه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان اهر اضافه کرد: مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر را زمانی تحویل گرفتیم که دید عموم مردم به این مرکز منفی بود.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، گفت: هر کسی نمی تواند در این مجموعه فعالیت کند یعنی کار سختی دارند و ما برای نشاط و شادابی معلولین ذهنی و جسمی این مرکز به صراحت می توانیم بگوییم که بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار کرده ایم.

شهبازیان تصریح کرد: با آن که ساختمان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور استیجاری است اما برای رفع نواقصات این ساختمان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم و هدفمان این بود تا معلولان در رفاه باشند.

مدیرعامل موسسه خیریه طهور شهرستان اهر خاطرنشان کرد: با گذشت ۴ ماه از سالجاری هنوز ریالی از یارانه معلولین ذهنی و جسمی که در این مرکز نگهداری می شوند دریافت نکرده ایم به طوری که آنقدر مشکل و کم و کاستی می بینیم که دلسرد می شویم ولی علاقه ای نداریم تا به روال گذشته بازگردد.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از این مجموعه گفت: رئیس سازمان بهزیستی کشور با یکبار بازدید از این مرکز از اقدامات موسسه حمایت می کنند اما متاسفانه در شهر خودمان از ما حمایت نمی شود و نمی دانیم چه کرده ایم؟

شهبازیان خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس، بیان داشت: ضمن حمایت از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، برای جذب خیران در راستای تامین نیازهای معلولان یاور ما باشید و در عین حال که سایر دستگاه ها را بازخواست می کنید عملکرد موسسات خیریه را رصد کنید و اگر کوتاهی دارند به چالش بکشید.