به گزارش اهرامروز، به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، قادر رمضان پور گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر جهت پیشرفت تحصیلی آنان ضروری است.

وی ایجاد فضای مناسب جهت رشد و تعالی دانش آموزان را از اولویت‌های اصلی آموزش‌وپرورش عنوان کرد و افزود: در این راستا، از تمام سعی و توان خود در جهت ارتقا سطح علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر استفاده می‌کنیم.

رمضان پور بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان تأکید و اظهار داشت: نسل کنونی باید ادامه‌دهنده راه شهدا و ایثارگران باشند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اهر ادامه داد: در شش ماهه اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برنامه‌های فرهنگی متنوعی جهت تبیین و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای راستین به دانش آموزان اجرا شده است.

در ابتدا جلسه احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط رئیس و سایر اعضا ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: این عزیزان آینده‌سازان کشور هستند و توجه به مسائل آموزشی آنان باعث بالندگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

گفتنی است، ششمین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۷ تشکیل شد.

انتهای پیام/