آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » استانها » شهرستان اهر » صفحه نخست » مذهبی
کد خبر : 37546
چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

۷۹ مبلغ در طرح آرامش بهاری آذربایجان شرقی حضور دارند

۷۹ مبلغ در طرح آرامش بهاری آذربایجان شرقی حضور دارند

به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی مصایبی عصر امروز در دیدار مبلغان طرح آرامش بهاری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروز، همه ساله همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرا می‌شود که مبلغان در آستان مقدس امامزادگان حضور یافته و به ارشاد، مشاوره و راهنمایی دینی و مذهبی زائران و مردم می‌پردازند.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان اجرا می‌شود که روز گذشته مرحله نخست این طرح به پایان رسید و افتتاحیه مرحله دوم صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار ۷۹ مبلغ در استان حضور یافتند، ادامه داد: از این تعداد ۵۹ مبلغ اعزامی از قم و ۲۰ مبلغ بومی حضور دارند که این علما و روحانیون قبل از اعزام به استان دوره‌های مختلف مشاوره کودک و نوجوان، چندرسانه‌ای و مشاوره دینی و خانوادگی گذرانده‌اند.

مصایبی به اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۶ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: امسال طرح آرامش بهاری در استان نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر برگزار می‌شود و مردم نیز با توجه به نشاط معنوی این طرح و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، استقبال چشمگیری از این طرح داشتند.

گفتنی است، طرح آرامش بهاری با برپایی خیمه معرفت شامل غرفه کودک و نوجوان، مشاوره وقف، مشاوره دینی و مذهبی، غرفه چندرسانه‌ای و غرفه حجاب و عفاف در ۵۶ بقعه متبرکه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فرودین امسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/