«پیامک سفید»، نرم‌افزاری است برای تمام شرکت‌های کوچک و متوسطی که به جای هزینه‌های زیاد نرم افزار ارتباط با مشتریان، به دنبال راهی ارزان قیمت و قانونی برای ارتباط با مشتریان خود هستند. «پیامک سفید» نرم‌افزاری موثر و هدفمند است که دریافت پیامک اطلاع‌رسانی را مشروط به رضایت مخاطب می‌کند. 

این نرم‌افزار برای ارتباط مستقیم پیامکی با مخاطبان طراحی شده است تا صاحبان کسب وکار و دیگر ارسال‌کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی را از ارسال انبوه پیامک که بنا به تجربه، روشی ناکارآمد برای اطلاع‌رسانی است به سوی ارسال هدفمند و موثر پیامک سوق دهد.

وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان در خصوص مزایای اصلی این نرم‌افزار گفت: «از جمله مزایای اصلی این نرم افزار این است که برای رضایت حداکثری مخاطبان، امکان لغو عضویت دریافت پیامک برای آنها قرار داده شده است و از طرفی هم با کمک این نرم افزار، امکان اطلاع رسانی هدفمند و مدیریت ارتباط  با مشتریان و فروش و درآمدزایی کسب و کارها آسان‌تر خواهد شد.

نرم افزار پیامک سفید برای اطلاع رسانی فروش‌های ویژه، تخفیف‌ها، اعلام زمان و مکان همایش‌ها و کنفرانس‌ها، اعلام محصولات جدید، تبریک اعیاد و مناسبت‌ها مناسب است و به همین دلیل هم علاوه بر کسب و کارها، هیات های مذهبی، مدارس، مساجد، مجموعه های فرهنگی و ورزشی، اماکن تفریحی، فروشگاه‌ها خواهد بود.

وحید خسروی در ادامه گفت: با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار کسب وکار بالغ بر ۸۰ میلیون پیامک از طریق این نرم‌افزار به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کرده‌اند، افزود: این تعداد پیامک ارسالی بدون شکایت مزاحمت یا مشکل خاصی توسط مشتریان دریافت شده و بازخورد حدود ۳۰ درصدی برای ارسال‌کنندگان پیامک به همراه داشته که نشان‌دهنده عملکرد موثر و مطلوب این نرم‌افزار است.

دسترسی به این نرم افزار از طریق سامانه web.sms.ir و یا دانلود اپلیکیشن پیامک سفید امکان پذیر است.