با استارتاپ‌ها همراه شوید و دست خالی نمایشگاه را ترک نکنید. در کوئست الکامپ ۲۰۱۸ شرکت کنید، گوشی هوشمند و جوایز ارزنده دیگر برنده شوید.

استارتاپ‌های میزبان در کوئست الکامپ ۲۰۱۸

این رویداد یک کمپین گروهی از جانب ۱۶ استارتاپ و ۸ حامی آن‌ها است. لیست استارتاپ‌های میزبان و حامیان‌ رویداد به شرح زیر است.

لیست استارتاپ‌های میزبان: بیواسطه، پی پینگ، اتاقک، واش لین، اینستاچاپ، تله طب، هاسپیتل، تلیار، مانیار، مهام وب، دفترشما، بلیط بین، آترون، رودوش، ایران جزوه، زنده باد زنان، تیکا و ویستور

حامیان رویداد : نت برگ، کادوکارت، اکوسیستم، اخبار رسمی، بنتا، رایچت و آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

هدف از برگزاری کوئست الکامپ چیست؟

در تمامی نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود، برخی غرفه‌ها خیلی شلوغ و برخی خیلی خلوت هستند. غرفه‌هایی که خلوت هستند مطمئنا از حضور در نمایشگاه بهره نخواهد برد اما حتی غرفه‌هایی که شلوغ هستند هم ممکن است به هدف نهایی خود یعنی آشنایی بازدیدکننده از آنها نرسند. معمولا غالب بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌ها به دلایل مختلف فقط می‌خواهند از نمایشگاه بازدید کنند و در نهایت سرگرم شوند.

استارتاپ‌ها به عنوان کسب و کار‌های نوآور شناخته می‌شوند. از این رو انتظار حضوری متفاوت و نوآورانه برای حضور در نمایشگاه از آن‌ها وجود دارد.

از این رو ماجراجویی ویژه‌ای برای همراهان کوئست در نظر گرفته شده و برای همراهان جوایز ارزشمندی‌هم تدارک دیده شده است.

چگونه می‌توانیم در کوئست الکامپ ۲۰۱۸ شرکت کنیم؟

جواب ساده است. کافی است به یکی از غرفه‌های ۱۶ استارتاپ میزبان سر زده و بگویید برای کوئست آمده‌اید، از آنجا وارد سرزمین عجایب می‌شوید!

به محض ورود به ماجراجویی، به شما یک تکه پازل داده می‌شود و به غرفه بعد راهنمایی می‌شوید، با جمع‌آوری سه قطعه از پازل جایزه اول یعنی یک پیکسل خاص هدیه می‌گیرید. جوایز و سورپرایز‌های دیگری هم در راه برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است.

جوایز کوئست الکامپ ۲۰۱۸

بعد از اتمام پازل، یعنی وقتی که هر ۱۶ غرفه را سر زده و تسک خواسته شده را انجام دادید، می‌توانید در مسابقه پایان هر روز که ساعت ۱۶ برگزار می‌شود شرکت کنید و برنده یک گوشی هوشمند شوید.

نکته : در تعیین برنده گوشی هوشمند، شانس دخیل نیست، همه چیز به تلاش شرکت‌کننده بستگی دارد!

اما اگر فرصت نکردید به همه غرفه‌ها سر بزنید و یا تا پایان روز در نمایشگاه حضور نداشتید نگران نباشید، استارتاپ‌ها اجازه نمی‌دهند که دست خالی از نمایشگاه بروید.

به ازای هر سه قطعه پازل که جمع آوری کنید، یعنی با سر زدن به سه غرفه، یک شانس در گردونه شانس  خواهید داشت. گردونه شانس را خودتان می‌چرخانید و جایزه خود را همان موقع دریافت می‌کنید.

اخبار رسمی حامی رسانه‌ای الکامپ کوئست 2018

سامانه اخبار رسمی، اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران و یک ابزار نوآورانه و جامع روابط عمومی است که دسترسی به هزاران رسانه داخلی و بین‌المللی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

اخبار رسمی در راستای حمایت از این طرح، به حمایت رسانه‌ای و انتشار اخبار الکامپ کوئست 2018 پرداخته است.