از زمانی که زیبایی ظاهری، آسایش حرارتی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای ساختمان‌ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه‌های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان ساختمان‌ها قرار گرفته است.

در گذشته برای نصب نماهای ساختمان صرفاً از از روش‌های ملاتی متشکل از سیمان و ماسه و آب استفاده می‌شد، اما سنگ یک موجود زنده است و حیات دارد. در گرما و سرما و تحت فشار از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد و در پی آن ، حوادث متعدد سقوط سنگ نما و خسارات جانی بر جای می‌ماند.

مدت‌ها زیبایی نمای ساختمان‌ها بر ایمنی آن در شهرهای بزرگ ترجیح داده می‌شد و این روند با نبود مقررات و نظارت، به یک بحران تبدیل شده بود.

 از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها بر آمدند و از پای ننشتند و به تولید «چسب مگا استون» دست یازیدند تا برای همیشه ایمنی نمای ساختمان‌ها مورد تأیید مهندسین ناظر و دستگاه‌های نظارتی باشد.

چسب دو جزئی مگا استون، با پایه اپوکسی و قدرت اتصال بالا، جهت اجرای نمای خشک و اتصال انواع سنگ‌های ساختمانی (پورسلن، گرانیت، تراورتن و اسلب) بروی آهن، بتن، سیمان و اتصالات سنگ به سنگ استفاده می‌شود.

چسب مگااستون با ضمانت‌نامه اجرایی، تاییده مرکز تحقیقات وزارت مسکن و با هفت دوره حضور فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، مطمئن‌ترین چسب برای اجرای نمای خشک و کاشت بولت است.

این چسب خمیری شکل، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و از نظر شیمیایی خنثی است و با مرور زمان دچار تغییری نمی‌شود.

بازدید از محصولات مگااستون در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی این شرکت امکان‌پذیر است.

شماره‌های تماس : ۰۲۱۸۸۴۱۳۹۸۶ – ۰۹۱۲۶۸۸۳۲۷۷