به گزارش روابط عمومی ایران بیزینس کلینیک، دوره‌های آموزشی هوش عاطفی و کنترل هیجانات، دیجیتال مارکتینگ و چگونگی ایجاد روابط حرفه‌ای و تکنیک‌های متقاعدسازی با حضور مدیران و کارشناسان به صورت نیمه خصوصی از تاریخ 11 و 12 و 13 شهریور 97 به میزبانی ایران بیزینس کلینیک در محل دفتر مرکزی، توسط این شرکت برگزار می‌شود.

کوروش مردان مدیر عامل ایران بیزینس کلینیک هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش همه کسانی که به رشد و پیشرفت مادی و معنوی خود اهمیت می‌دهند بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت فروش و دیجیتال مارکتینگ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

دکتر کوروش مردان درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره‌ها کاملا مهارتی بوده و شرکت‌کنندگان روش‌های افزایش هوش هیجانی خود که مهمترین عامل موفقیت است را در کنار شخصیت‌شناسی خود و دیگران و نحوه تعامل بهینه و نیز علم روز دیجیتال مارکتینگ که با آن درآمدی خوب را کسب خواهید کرد، در طی 6 هفته آموزش می‌بینند.

وی مدرسان دوره آموزشی هوش عاطفی و کنترل هیجانات، دیجیتال مارکتینگ و چگونگی ایجاد روابط حرفه‌ای و تکنیک‌های متقاعدسازی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: دکتر رضا شیرازی، کوروش مردان و مهندس رضوان ملکی همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: به زودی دوره‌های تخصصی فروش موفق، بازاریابی و استراتژی بازاریابی، برندینگ، آنچه مدیران باید در باره تبلیغات بدانند و کمپین‌های تبلیغاتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است هر یک از این دوره‌ها 24 ساعت بوده که هر هفته 4 ساعت برگزار می‌شود و هزینه هر کلاس 974000 تومان است که البته در صورت ثبت نام در سه دوره و یا به صورت گروهی تخفیف‌های ویژه‌ای لحاظ خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وب‌سایت iranbusinessclinic.com بازدید کنند و یا با شماره 88402918 در ارتباط باشند.

شایان ذکر است محل تشکیل کلاس‌ها، خیابان سهروردی شمالی و ساعت آن از 15:30 الی 19:30 است.