گاهی رقابت کسب‌وکارهای کوچک که فروش اینترنتی دارند، هیجان‌انگیزتر از رقابت کمپانی‌ها و غول‌های تجاری دنیا است. جایی که یک تولیدکننده خانگی با همان تولید محدود خود هم می‌تواند در بازاری اینترنتی به بزرگی کل ایران خودی نشان دهد و با هم‌راسته‌ای‌های خودش رقابت کند. محصول خود را به همه معرفی کند، بفروشد و امتیاز بگیرد و هر چه مشتری‌هایش را راضی‌تر بکند امتیاز بالاتر و نمره بیشتری می‌گیرد.

رقابت بزرگ دنده هوایی بین کسب‌وکارهای کوچک در بازار اجتماعی باسلام شروع شده است. کسب‌وکارهایی که آمده‌اند در سایت باسلام غرفه ایجاد کرده‌اند و محصول‌ خود را برای فروش عرضه کرده‌اند حالا می‌خواهند یک هیجان بیشتر را تجربه کنند. رقابتی پرتلاش که نتیجه‌اش پرواز کسب‌وکارها و رونق بیش از پیش آنها است.

رقابت دنده هوایی بین غرفه‌دارهای بازار اجتماعی باسلام در واقع شکل پخته‌تر شده و کوله‌باری از تجربه‌های برگزاری رقابت در باسلام است. پیش از این رقابت‌هایی تحت عنوان لیگ صنایع دستی، رقابت تازه‌نفس‌ها و مسابقه‌ای هم برای غرفه‌دارهای اصفهانی به نام هیجان در نصف جهان برگزار شد. رقابت دنده هوایی در نوع خود کامل‌ترین شکل و بزرگ‌ترین رقابت از این جنس است که تاکنون در بازار اجتماعی باسلام برگزار شده است.

از ویژگی‌های مهم و برجسته این رقابت این است که پس از ثبت نام در مسابقه، غرفه‌ها بررسی می‌شوند. سطح بندی می‌شوند و در چند لیگ قرار می‌گیرند تا رقابت در شرایط و فضایی کاملا منصفانه باشد. زیرا ملاک‌های رقابت در بازارچه‌ای مثل صنایع دستی با بازارچه دیگر مثل عطاری یا مواد غذایی از نظر فروش، قیمت و .. متفاوت است. تازه‌نفس‌های قدر قدرت و باتجربه‌های ابرقدرت مشخص می‌شوند و غرفه‌های هم سطح در یک گروه قرار می‌گیرند.

این مسابقه سه هفته‌ای فصلی پرنشاط برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود و نقطه عطفی برای کشف بهتر غرفه‌دارهای بازار باسلام و آزاد شدن هر چه بیشتر ظرفیت‌های پیدا و پنهان کسب و کارهای کوچک است.

«باسلام» چه خدماتی به کسب و کارهای کوچک می‌دهد؟

بازار اجتماعی باسلام، بستری مناسب و ساده در دسترس این کسب و کارها قرار می‌دهد. به این صورت که صاحبان کسب و کار بعد از ساختن غرفه و بارگذاری محصولات در آن، مدیریت کامل غرفه را خودش به عهده می‌گیرد. غرفه‌دار در چیزهایی مثل قیمت‌گذاری، وارد کردن مشخصات محصول و معرفی کامل آن، بیان تجربه‌های شخصی‌اش در رابطه با ویژگی‌ها و کارکردهای آن دستی کاملا باز دارد. بعد از سفارش مشتری، غرفه‌دار می‌تواند نشانی دقیق مشتری را در پنل مدیریتی خود مشاهده کند و محصول را برای او ارسال کند و خیالش از جهت تسویه‌حساب‌های منظم (حداکثر تا ده روز بعد از ارسال) راحت باشد.

ایجاد یک غرفه در باسلام در حقیقت ورود به یک بازار بزرگ است و این شانس را به غرفه‌دار می‌دهد که از ظرفیت‌های کل بازار مثل بازدیدهای روی سایت، طرح‌های متنوع و کمپین‌ها استفاده کند.

قابلیت پرداخت اینترنتی در درگاه امن بانکی، قرار گرفتن در موتورهای جستجو، مدیریت مالی شفاف و دسترسی به آمار فروش و بازدید به صورت نموداری، دریافت فاکتورهای فروش به صورت جداگانه، امکان دسته بندی محصولات بر اساس راسته و بازارچه، داشتن یک لینک اختصاصی رایگان به عنوان آدرس غرفه، پایداری بستر کاری در اینترنت، استفاده از انبار مرکزی و خدمات بسته‌بندی و ارسال پستی در صورت تمایل، امکان ایجاد و مدیریت انواع کوپن‌های تخفیفی با تاریخ انقضای دلخواه و.... فقط گوشه‌ای از مزیت‌های غرفه‌داری در این بازار اجتماعی است.

افرادی که دارای کسب‌وکاری کوچک هستند یا کسب و کاری را می‌شناسند که ظرفیت خوبی دارند می‌توانند به بازار اجتماعی باسلام مراجعه کرده، از مزیت‌های فراوان آن بهره ببرند.