در گستره‌ی دنیای انسانی، هر روز شاهد خلق شگفتی‌های بسیاری هستیم. هر لحظه حادثه یا رویدادی به وقوع می‌پیوندد که آرزو می‌کنیم که ای کاش آن لحظه تمام نشود و ماندگار باقی بماند. اینجاست که باید به دنیای دوربین‌ها سری بزنیم و به لطف آنها، این لحظات را ابدی کنیم.

برای تحقق این رویا، تلاش‌ انسان‌ها از قرن‌ها پیش آغاز شد. در قرن 11 تا 16 میلادی انسان‌ها از یک اتاقک تاریک به عنوان دوربین اولیه استفاده می‌کردند؛ اتاقکی به شکل مکعب مستطیل که هرگز نوری به درون آن راه نمی‌یافت. شاید ندانید که مخترع اتاقک تاریک، دانشمند مسلمان حسن ابن هیثم بود که به پدر علم مدرن اپتیک معروف است. اما اعتقاد اروپائیان بر این بوده که نخستین دوربین توسط نیوتن ابداع شده است!

شاید در گذشته دست‌یابی به دوربین‌ها برای هر کسی به راحتی امکان پذیر نبود و خرید و فروش آن به سختی انجام می‌شد، اما امروزه برای خرید دوربین دیگر نیازی نیست تا بازارها و مغازه‌ها را زیر پا بگذارید، بلکه کافی است تا از طریق وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خرید خود را انجام دهید. اما گاهی قیمت‌های سر به فلک کشیده دوربین‌های عکاسی، ما را نا امید از دست یافتن به ثبت لحظه‌های ناب زندگیمان می‌کند و اینجا است که فروشگاه آنلاین مهرانی کم به کمک می‌آید. فروشگاهی با هدف فروش دوربین و لوازم آن که یکی از اهداف خود را خرید و فروش دوربین دست دوم قرار داده است تا علاقه‌مندان بتوانند با کمترین بودجه، دوربین مورد نظر خود را به دست آوردند.

در فروشگاه مهرانی کم انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری وجود دارد و افرادی که می‌خواهند یک دوربین دست دوم داشته باشند کافی است به وب‌سایت mehranicam.com مراجعه کرده و یا با شماره 02166701034 تماس حاصل کنند.