دهم دی‌ماه 1397 سخنرانی محمدرضا حسن زاده در مراسم رویداد رشدینو 22  برگزار شد. بر اساس این گزارش وی در این سخنرانی به موفقیت چشمگیر بازی کلماتیک پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «استقبال زیاد کاربران از بازی‌های سبک ساخت کلمات، باعث شده است تا در چند وقت اخیر شاهد آثار متعددی در این سبک باشیم. بازی کلماتیک یکی از اولین بازی‌های حدس کلمه است که آذر ماه سال ۹۶ منتشر شد. در بازی کلماتیک کاربر با وصل کردن حروف به یکدیگر باید کلمات بامعنی بسازد تا جدول هر مرحله را کامل کند و به مرحله بعدی برسد.»

وی ادامه داد: «نسخه اندروید بازی کلماتیک در حال حاضر بیش از 150 هزار کاربر فعال دارد. کاربران گوشی‌های اپل هم به این بازی ابراز علاقه کرده بودند و با توجه به درخواست‌های فراوان، نسخه آی او اس کلماتیک مهر ماه سال ۹۷ یعنی ۱۰ ماه بعد از انتشار نسخه اندروید منتشر شد. این بازی توانست ظرف مدت سه ماه بیش از 300 هزار کاربر بگیرد و هم‌چنین عنوان بهترین بازی اپ استور سیب‌اپ از نگاه کاربران با امتیاز 4.7 از 5 را از آن خود کند.»

 رویداد رشدینو 22 در تاریخ  دهم دی‌ماه 1397 با حضور کارآفرینان و بازی‌سازان مطرح در محل شتاب‌دهنده هاردتک در مجموعه پارادایز هاب در باغ لارک تهران برگزار شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و لینک بازی کلماتیک می‌توانند به سایت زیر مراجعه کنند.