دنیای صنعتی امروز با تخریب جنگل‌ها، نابودی فضاهای سبز، پژمردگی و مرگ گل و گیاه روبه‌رو است. پیشرفت بی‌رویه صنعت، همان‌گونه که صفا، یک‌دلی و پیوندهای استوار خانوادگی را از مردم صنعت‌زده گرفته و روانشان را رنجور و افسرده ساخته است، آخرین روزنه‌های امید را نیز که جنگل‌ها و دشت‌های خرم و مزرعه‌های سرسبز بود، تباه ساخت و انسان را در میان آهن‌های خشن، دیوارهای بتونی و دود و آلودگی‌های گوناگون صنعتی، بی‌کس و تنها رها کرد. بر این اساس، احیای دوباره محیط زیست و برگرداندن سرزندگی و شادابی زمین به آن، عامل مهمی در ایجاد روحیه نشاط و امید در انسان‌ها است.

از آنجایی که معماری منظر، بر تقویت ارتباط میان انسان، طبیعت و محیط تاکید و در مورد انسان و نحوه آرامش آن بحث می‌کند، در ادامه به معرفی «ویرا طرح اسپرلوس» خالق فرصت‌های جدید در معماری منظر می‌پردازیم.

ویرا طرح اسپرلوس با بهره‌گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی دانش‌آموخته و آشنا به روش‌های مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در عرصه طراحی و اجرای روف گاردن، مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و ویلا، دکوراسیون داخلی، ساخت آبنما، طراحی محوطه و مرمت و بازسازی با برخورداری از پشتوانه تجارت علمی و اجرایی خود و بهره‌گیری از مهندسین جوان مجرب ایفای نقش کند.

ویرا طرح اسپرلوس با تیم توانا در طراحی ویلا در واقع هم نیازهای طبیعی انسان مانند علاقه به طبیعت را پاسخگو است و هم باعث آرامش روانی، پاکسازی هوا و محیط و ایجاد فضایی مفرح و شاد می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ویرا طرح اسپرلوس می‌توانند به سایت http://vtsland.ir/ مراجعه کنند.