جمعه این هفته کارگاه عملی یک‌روزه بورس به زبان ساده با همکاری تجارت‌نیوز و کارگزاری مبین سرمایه برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره با مقدمات بازار سهام آشنا می‌شوند و می‌آموزند که چطور سهام‌ شرکت‌ها را تحلیل کنند و با مدیریت صحیح ریسک از سود بورس بهره‌مند شوند.

این دوره یک‌روزه از ساعت 8:30 صبح جمعه، شانزدهم شهریور 1397 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد. محمدرضا قاسمی، فواد غلام‌نژاد، مجید ششمانی و احسان کامیابی دانش و تجربه بورسی خود را با زبانی ساده به کارآموزان منتقل خواهند کرد.

این دوره می‌تواند برای کسانی که به‌تازگی می‌خواهند وارد بازار سرمایه شوند، مفید باشد. حرفه‌ای‌ها هم می‌توانند نکاتی جدید از زبان چهار فعال بورسی بیاموزند. با این‌ وجود شرکت در این دوره به هیچ پیش‌نیازی احتیاج ندارد.

به کارآموزان حاضر در این دوره مدرک مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار اعطا خواهد شد.

این دوره چهار بخش اصلی دارد. در بخش اول شرکت‌کنندگان با مفاهیم کلی بازار و ابزارهای نوین آشنا می‌شوند. در بخش دوم می‌آموزند که چطور به‌صورت آنلاین در حساب شخصی خود به خرید و فروش بپردازند تا خیال‌شان از بابت دارایی‌شان راحت باشد. تشریح بخش‌های مختلف رابط کاربری، از زبان طراح پنل از جذابیت‌های این بخش است.

بعد از پذیرایی و ناهار، کارآموزان با تحلیل بنیادی سهام آشنا می‌شوند. در این بخش می‌آموزند که چطور شرکت‌ها را قیمت‌گذاری کنند و گرانی یا ارزانی سهم‌ها را تشخیص دهند. در بخش تحلیل تکنیکال شرکت‌کنندگان زمان مناسب خرید یا فروش هر سهم را مشخص کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان کارگزاری مبین سرمایه برای اخذ کد بورسی اقدام کنند و از خدمات ویژه این کارگزاری به مشتریان خود بهره ببرند. این خدمات شامل تخصیص اعتبار، خدمات پشتیبانی و اعطای جوایز مادی و معنوی به کارآموزان فعال می‌شود.

هزینه شرکت در این دوره یک‌روزه، 120 هزار تومان برای هر نفر تعیین‌شده است. به دلیل ظرفیت محدود سالن، اولویت ثبت‌نام با کسانی است که زودتر اقدام کنند.

داوطلبان جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۲۲۴۷۰۹ تماس بگیرند یا در تلگرام به نشانی adstejaratnews پیام بدهند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه بورس به زبان ساده مراجعه کنند.