شرکت خدماتی نظافتی یکتا با بیش از 7 سال سابقه درخشان در حوزه‌ی خدمات، با ارائه‌ی اپلیکیشن خدماتی نظافتی پاکینو، توانسته در زمینه‌ی نظافت اداری، تجاری و خانگی خدمات متفاوتی به متقاضیان این نوع از خدمات ارائه کند. اپلیکیشن خدماتی نظافتی پاکینو، در دو پلتفرم اندروید و IOS ارائه شده‌است.

پاکینو چگونه کار می‌کند؟

پاکینو بر اساس نیاز نظافتی عمل می‌کند. این اپلیکیشن نظافت منزل، در مارکت‌ها ایرانی در دسته بندی اپلیکیشن‌های سبک زندگی قرار دارد. سیستم خدمات نظافت پاکینو به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا تنها با انتخاب چند گزینه فرایند نظافت منزل یا محل کار خود را تسهیل کنند.

افراد برای استفاده از خدمات نظافتی پاکینو، کافی است تا بر روی اپلیکیشن اطلاعاتی از جمله نوع نظافت، محل نظافت و تعداد متخصصان مورد نیاز را وارد کنند تا در کمترین زمان ممکن نیروی خدماتی مورد نیاز، به محل خدمت اعزام شود. 

مزیت‌ رقابتی پاکینو چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن خدماتی و نظافتی پاکینو این است که افراد مورد نیاز برای انجام خدمت، تنها توسط اپلیکیشن پاکینو انتخاب نشده بلکه پشتیبانی 24 ساعته پاکینو افراد را بر حسب تجربه کاری انتخاب کرده است. این روش برای رضایت هرچه بیشتر مشتری، توسط پاکینو طراحی و اجرا شده‌ است.

تمامی نیروهای نظافتی برای خدمات با وسواس و حساسیت زیادی استخدام شده‌اند. (تجربه 7 ساله شرکت خدماتی نظافتی به این امر کمک می‌کند)

پاکینو چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌کند؟

خدمات نظافت: شامل گردگیری، شستشوی شیشه‌ها، نظافت کف و ...

نظافت راه‌پله: نظافت لابی، راه‌پله‌، پارکینگ، شیشه‌های میرال و ...

نظافت اداری: گردگیری، شستشوی کف، آبدارخانه، سرویس‌ بهداشتی و ...

پذیرایی در مجالس: تولد، نامزدی، عروسی و ... 

جابجایی اثاثیه: اداری و مسکونی

دیوارشویی: شستشوی دیوارها به صورت دستی

شستشوی فرش و موکت: شستشوی فرش و موکت به صورت دستی

شستشوی مبلمان: شستشوی انواع مبلمان با استفاده از افراد مجرب

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و‌ دریافت خدمات نظافتی می‌توانند پاکینو را از مارکت‌های ایرانی (بازار، مایکت، ایران اپس و  سیپ اپ) دانلود کنند.