وبسایت دماتجهیز فروشگاه اینترنتی در زمینه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که طی سنوات گذشته با ارائه خدمات نوین در این عرصه توانسته رضایت مشتریان خود را به نحو چشمگیری جلب کند، از مزیت‌های بارز این ویترین بزرگ در صنعت تاسیسات، ارائه محتوای تخصصی در رابطه با کلیه برندهای برتر در این حوزه بوده و همچنین دسته بندی کارشناسی شده این محصولات است.

محصولات در وب‌سایت دماتجهیز به 6 گروه اصلی؛ تهویه مطبوع، خانگی و اداری، گرمایشی و موتورخانه، استخر سونا جکوزی، کنترل و ایمنی، محصولات خاص دسته‌بندی شده است.

دما تجهیز با تهیه محتوای تخصصی ابتدا به معرفی تجهیزات پرداخته و کاربران را با کلیه امکانات، مزایا و معایب هر محصول آشنا می‌کند، شایان ذکر است که دما تجهیز در صورت نیاز، به کاربران خود به صورت کامل آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب آن پرداخته و اقدام به فروش کالا با کمترین حاشیه سود می‌کند، همچنین از دیگر خدمات مورد توجه دما تجهیز می‌توان به ارسال کالا در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل مشتری اشاره کرد.

 نکته مهم این وب‌سایت مرجع، این است که دما تجهیز فارق از جانب‌داری و تبلیغ نوع خاصی از محصول یا برند معروف، به نقد و بررسی دنیای تاسیسات و تهویه مطبوع می‌پردازد و ذهن کاربران خود را کاملا برای انتخابی صحیح آماده می‌کند.

از دیگر افتخارات مجموعه دما تجهیز این است که جمع کثیری از جامعه دانشگاهی، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان رشته‌های مکانیک،تاسیسات، مهندسان مشاور و شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری این وب‌‌سایت را به‌عنوان مرجع تاسیسات کشور دانسته و از اطلاعات فنی و تخصصی سایت بهره می‌برند.

در ادامه باید به این مهم نیز اشاره شود که در بخش خانگی اداری خصوصا در قسمت فروش تجهیزاتی مانند کولر‌ گازی این وب‌سایت بیشترین سهم را در بازار اینترنتی به خود اختصاص داده و با ارائه کامل‌ترین و کاربردی‌ترین روش انتخاب و خرید انواع کولرگازی حتی کاربرانی که هیچ‌گونه اطلاعات فنی در این زمینه ندارند، توانسته بهترین و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داده و امکان خرید راحت و مطمئن را برای این محصولات کاربردی فراهم آورد.

در پایان باید به این موضوع نیز اشاره شود که کمتر شرکتی در کشور وجود دارد که کلیه محصولات تخصصی حوزه سرمایشی و گرمایشی را در یک فروشگاه مجازی جای داده باشد، اما وب‌سایت دماتجهیز علاوه بر معرفی و فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سنگین و سبک در حال حاضر عنوان بزرگترین، فنی‌ترین و کامل‌ترین سبد خرید در زمینه لوازم و تجهیزات استخرو سونا و جکوزی را به دوش می‌کشد و همواره همگام با دیگر محصولات به بررسی انواع تجهیزات، خود را ملزم به ارائه محتوای تخصصی می‌داند و این محصولات را در انواع مختلف کیفیت با نازل‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند.

دماتجهیز در جهت راحتی مشتریان فروش اقساطی را به خدمات خود افزوده است.