شرکت سازه گستر سهند با مدیریت آقای نوری و آقای شاکری از سال ۱۳۷۸ در صنعت ساختمان کشور مشغول فعالیت است و از سال ۱۳۹۰ به صورت انحصاری در کشور نمایندگی شرکت ترکیه‌ای را در اختیار دارد.

کلایمرهای این شرکت معتبر که استاندارد ترکیه و اروپا را گرفته است از روی دستگاه آمریکایی کپی برداری شده است و حدودا از سال ۱۹۹۷ این دستگاه را تولید می‌کند و بزرگترین پروژه کشور که شرکت کلایمر ترکیه‌ای کوزو آن را انجام داده است در تهران در شهر پردیس و پرند برای نمای ۶۵/۰۰۰ هزار واحد معادل ۱۴ طبقه را با این دستگاه انجام داده‌اند وتا به این تاریخ از بابت ایراد فنی دستگاه در هیچ کجای دنیا حادثه‌ای رخ نداده است.

نصب کلایمر بسیار آسان بوده و دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز است.

اجاره کلایمر معمولا به صورت ماهیانه محاسبه می‌شود و با یک بار نصب و آموزش رایگان انجام می‌گیرد. دستگاه‌های کلایمر شرکت سازه گستر سهند با طراحی مهندسان مجرب این مجموعه و تنوع سبدهای نما قابلیت تنظیم از 1 متر تا 8 متری و سبدهای تلسکوپی پشت بام در هر نوع نمای ساختمان و یا بغل کار و پشت کار که همسایه، اجازه نصب داربست را نمی‌دهد قابل استفاده است و بدون هیچ مزاحتمی به همسایه‌ها و بدون اشغال هیچ جایی از پشت بام همسایه و خیابان و مجاور ساختمان قابل نصب هستند.

کلیه دستگاه‌های کلایمر (جایگزین داربست) سازه گستر سهند چه از نوع کلایمر دستی و چه از نوع کلایمر برقی مجهز به پاراشوت و ترمز گریز از مرکز است که ایمنی دستگاه‌های کلایمر را کامل می‌کند و به لطف خدا و تکنولوژی بالای دستگاه‌های کلایمر سازه گستر سهند در طی بیش از 15 سال سابقه فروش کلایمر و اجاره کلایمر برقی و همچنین اجاره کلایمر دستی هیچ حادثه جانی و مالی رخ نداده است و از هر طرف (چپ و راست) دستگاه دو عدد سیم بکسل8/3 میلیمتری رد شده است به نقطه‌ی پارگی هر یک از سیم بکسل‌ها 4500 کیلوگرم است که مقاومت سیم بکسل‌ها چند برابر باری است که در دستگاه نیاز است.

مجموعه سازه گستر سهند با دقت و تلاش فراوان هر دستگاهی را که از اجاره به کارخانه برمی‌گردد در تمام و کمال سرویس کرده و کلیه مجموعه را بررسی می‌کند و هر جا نیاز به تعمیر و تعویض قطعه‌ای باشد آن را اصلاح می‌کند تا مشکلی به وجود نیاید و مشتریان می‌توانند بدون هیچ نگرانی از ایمنی دستگاه، اقدام به خرید یا اجاره کلایمر برقی و یا اجاره کلایمر دستی کنند.

شرکت سازه گستر سهند فعال در زمینه اجاره دستگاه‌های کلایمر دستی و اجاره دستگاه‌های کلایمر برقی با سرمایه گذاری کلا در کار کلایمر و داشتن تعداد بالایی دستگاه کلایمر برقی و یا دستگاه کلایمر دستی در کوتاه‌ترین مدت، حتی روزهای تعطیل به هر تعدادی که مشتری بخواهد می‌تواند به سراسر کشور دستگاه ارسال کند. این شرکت با داشتن رزومه بی نظیری در فروش و اجاره دستگاه کلایمر در سراسر کشور یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های کشور است.

سازه گستر سهند با تعداد بالای سرویس کاران مجرب در صورت خرابی دستگاه اسرع وقت اقدام به سرویس و تعمیر دستگاه می‌کنند. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس sazehgostarsahand.com مراجعه کنند.