به گزارش روابط عمومی موسسه حقوقی چتر عدالت طاهری، خدمت تازه این موسسه حقوقی به عنوان مشاوره حقوقی رایگان در تهران و شهرستان‌ها رونمایی شد که از خدمات تازه این موسسه است.

بر اساس این گزارش، این خدمت که در حوزه مشاوره حقوقی ارایه می‌شود، با نیازسنجی جامعه توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر رایگان بودن مشاوره حقوقی و همچنین به صورت مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته و مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی را ارائه کند تا این خدمت تازه از ایجاد پرونده‌ها و مشکلات حقوقی آینده برای افرادی که توان گرفتن وکیل و یا دسترسی به وکیل را ندارند جلوگیری کند.

بر پایه این اطلاع، مشاوره حقوقی رایگان دارای محاسنی است و آن گرفتن مشاوره توسط وکلای متخصص و وکلایی که قبلاً در آن موضوع تجربه دارند را شامل می‌شود.

مدیرعامل موسسه حقوقی چتر عدالت طاهری، ارائه این خدمت را نتیجه همکاری وکلای پایه یک دادگستری و قبول انجام امور عام المنفعه در این مجموعه دانست و گفت: فرایند «مشاوره حقوقی رایگان» از زمان آغاز به کار موسسه حقوقی تاکنون بوده و امسال به طور رسمی رونمایی شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی چتر عدالت طاهری می‌توانند با شماره‌های 02144951295،  02144952014 و 09120749973 تماس بگیرند و یا از طریق آدرس https://44951295.com اقدام کنند.