هم اکنون که در حال نگارش این مقاله برای شما هستم به تازگی از سفرم به استانبول برگشتم که بلیط آن را فقط با 25 هزارتومان خریدم (در حالی که برای رفتن به فرودگاه 30 تومن پول آژانس دادم). شما هم می‌توانید به راحتی با هواپیما به سفر بروید، بدون اینکه مبلغ زیادی را هزینه کنید. اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید 7 ترفند خوب جهت خرید بلیط هواپیما خواهید آموخت که به وسیله آن می‌توانید با هواپیما، ارزان‌تر از قطار سفر کنید. این 7 ترفند؛ راز و رمزهایِ بسیاری از کارمندانِ آژانس‌های هواپیمایی است که پس از تجریبات فراوان به دست آورده‌اند.

بلیط ارزان هواپیما را چگونه بخریم؟

بلیط ارزان هواپیما یکی از مهمترین دغدغه‌های مسافران هوایی است. اگر قصد سفر به مشهد، کیش، ترکیه و یا نجف را دارید، با استفاده از ترفندهای این مقاله می‌توانید از فرصت‌هایی که تنها بخش کمی از مسافران از آن استفاده می‌کنند بهره ببرید و بلیط هواپیما را به قیمت مناسبی به صورت آنلاین خرید کنید.

ترفندهای خرید بلیط ارزان و چارتر هواپیما (جهت رفتن به شهرهای توریستی)

  1. اول هفته: همیشه در روزهای اول هفته قیمت بلیط هواپیما جهت رفتن به شهرهای توریسی ارزان‌تر است. (شنبه تا دوشنبه).
     
  2. بعد از تعطیلات: قیمت بلیط هواپیما در روزهای پس از تعطیلات همیشه خیلی پایین‌تر از روزهای عادی است.
     
  3. سایت‌های معتبر: بلیط هواپیما را به صورت آنلاین از سایت‌های معتبری که به صورت مستقیم اقدام به فروش می‌کنند خریداری کنید. مثل سایت فروش بلیط هواپیما بلیط‌کده.
     
  4. ساعات پرواز: معمولاً بلیط‌های صبح خیلی زود، یا عصر به بعد دارای قیمت کمتری هستند. جهت یافتن بهترین قیمت در روز پرواز، لیست پروازها را براساس قیمت مرتب کنید. سایت معرفی شده فوق این امکان را دارد.
  5. ایرلاین: برخی ایرلاین‌ها در مسیرهای پروازی معرفی شده، دارای قیمت‌های پایین‌تری هستند، همچون کیش ایر، کاسپین و زاگرس. با توجه به سطح نه چندان یکسان کیفیت ایرلاین‌ها، این مورد می‌تواند موثر باشد.

  6. زمان‌های خاص: پس از عید نوروز، 15 روز پیش از عید نوروز، زمان امتخانات مدارس، ماه مبارک رمضان، ابتدای مهر و محرم از جمله زمان‌هایی است که بلیط هواپیما را می‌توان با نرخ‌های بسیار پایین خریداری کنید.

  7. استفاده از نرم افزارهای هوشمند: برخی نرم افزارها (روبات تلگرام) وجود دارند که با استفاده از آن، می‌توانید در صورتی که در زمانی خارج از موارد ذکر شده در بالا، بلیط هواپیما خیلی ارزان شد، این سیستم‌ها را به صورت رایگان به شما اطلاع‌رسانی می کنند. به عنوان مثال،روبات تلگرام بلیط کده.

با استفاده از این ترفندهای مخفی؛ که مخصوص مسافران کاربلد و کارمندان آژانس‌های هواپیمایی است، بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید و سفر خوبی را آغاز کنید. البته شرکت ما در نظر دارد، محصولات دیگری را که سبب راحتی مسافران و کم کردن هزینه‌های آنها می‌شود را در خدمت به شما معرفی کند. علاقه‌مندان می‌توانند در سایت بلیط‌کده پیگیر این ترفندها باشند.

جهت یادگیری دیگر ترفندهای خرید ارزان بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.