شاید خیلی‌ها نام برانکارد را شنیده باشند. برانکارد یک فروشگاه اینترنتی است که سابقه‌ی 30 ساله در فروش فیزیکی محصولات را هم دارد. در برانکارد هر کسی می‌تواند تمام نیارهای خود ر در حوزه سلامت و پزشکی اعم از مصرف‌کننده خانگی، داروخانه، بیمارستان، مطب، کلینیک و سایر مراکز درمانی را بر طرف کند. در برانکارد که یکی از بخش‌های ویژه لوازم مصرفی پزشکی است که به طرز قابل توجهی مورد استقبال مراکز درمانی قرار گرفته است. تأمین همیشگی کالا و ارسال سریع آن به تمام کشور از ویژگی‌های منحصر به فرد برانکارد است.

رونمایی از اپلیکیشن برانکارد

اپلیکیشن برانکارد را می‌توان همین الان از کافه بازار و سیب‌اَپ دانلود کرد. کافی است در اینترنت لغت «برانکارد» یا «berankard» را سرچ کرد تا به سادگی آن را نصب کرد و خرید را انجام داد.

چه محصولاتی را می‌توان در برانکارد خرید؟

در برانکارد بیش از 850 قلم کالا موجود است که همه از محصولات سلامت و پزشکی هستند. به طور خلاصه دسته‌هایی که در زیر دیده می‌شود در برانکارد موجود هستند:

محصولات موجود در سایت

  1. لوازم و تجهیزات مادر و کودک
  2. لوازم و تجهیزات پزشکی ورزشی
  3. لوازم و تجهیزات نگهداری بیمار در منزل
  4. لوازم مصرفی - پزشکی
  5. وسایل تشخیصی آموزشی
  6. لوازم و تجهیزات مراقبت محیطی و زیبایی
  7. ابزار و وسایل پزشکی
  8. ساپورت و کمک ارتوپدی
  9. لوازم بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج

در هر کدام از دسته‌هایی که در بالا ذکر شده محصولات فراوانی وجود دارد و به عنوان نمونه فقط بخش مادر و کودک سایت، بیش از 44 نوع شیردوش با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف دارد.

معرفی بخش مصرفی - پزشکی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های برانکارد که با نگاه تأمین نیازهای بازار تمرکز ویژه‌ای روی آن صورت گرفته بخش پزشکی - مصرفی در برانکارد است. در این بخش محصولات بسیار متنوعی وجود دارد که بخشی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

انواع البسه و پوشاک یکبار مصرف پزشکی، روکفشی، کلاه یکبار مصرف، گان، شان، گان جراحی، دستکش نیتریل، دستکش ونیل، دستکش لاتکس بدون پودر و پودری، حوله یکبار مصرف، لوازم تزریق آمپول و لوازم تزریق سرم، انواع سرنگ، گاز غیر استریل، گاز کیلویی، انواع باند و گاز، پانسمان ضد آب، چسب حصیری، چسب ضد حساسیت، سرجی فیکس، ست پانسمان یکبار مصرف، تست اتوکلاو، تیغ جراحی، تیغ بیستوری، لوازم و تجهیزات معاینه قلب و عروق و سایر اعضای بدن، پد الکلی، سوند نلاتون، سوند معده، زیرانداز بیمار، رول ملحفه، مواد ضد عفونی کننده دست، سطح و ضدعفونی کننده های ابزار و تجهیزات پزشکی و ...

شاید جالب باشد که برانکارد هر گونه لوازم مصرفی پزشکی را می‌تواند تأمین کند و این به دلیل سابقه‌ی 30 ساله در این صنعت است که حدوداً یک سال است در قالب وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی نیز مشغول خدمات‌دهی است.

قیمت‌های به روز و کف کف بازار!

برانکارد چون یک فروشگاه واسط نیست و غالب لوازم و تجهیزات را تأمین کرده و در انبارهای خود نگهداری می‌کند، خیلی نگران نوسانات قیمت در بازار نیست و از این جهت برای مصرف‌کننده نیز این تضمین را دارد که همیشه قیمت‌های کف بازار را عرضه می‌کند.

در برانکارد نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره وجود دارد که بالاترین سطح نماد اعطایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ایران است و به همین دلیل خریدار می‌تواند با خیال راحت و با اعتماد تمام از آن خرید کند.

پنل ویژه خریداران عمده (مراکز درمانی و همکاران)

در برانکارد شرایطی پیش‌بینی شده است که داروخانه‌ها، مراکز درمانی، همکاران صنف پزشکی و سایر کسانی که خرید عمده از لوازم و تجهیزات پزشکی دارند بتوانند به صورت دائمی پنلی را در اختیار داشته باشند تا خدمات و قیمت‌های VIP برای آن‌ها لحاظ شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تیم فروش برانکارد به شماره 1401 9101 - 021 تماس حاصل و یا به سایت شرکت به آدرس www.berankard.com مراجعه کنند.

ارسال به سراسر ایران

برانکارد همکاران بسیاری از دورترین نقاط مرزی کشور دارد و شرایط تأمین نیازهای آن‌ها در اسرع وقت و با کمترین هزینه را فراهم کرده است. کافی است علاقه‌مندان تنها تماس بگیرند.