آخرین جمعه ماه نوامبر میلادی را جمعه سیاه یا بلک فرایدی می‌نامند. در این روز بسیاری از فروشندگان در سراسر جهان، محصولات خود را با تخفیف‌های استثنایی حتی تا 90 درصد که فقط یک بار در سال اتفاق می‌افتد، به فروش می‌رسانند. احتمالا در چند سال اخیر با این نوع حراجی‌ها در ایران کم و بیش آشنا شده‌اید و می‌دانید که فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران در این روز تخفیف‌هایی را  بر روی محصولات خود ارائه می‌دهند.

حراجی جمعه سیاه امسال در اولین ثانیه‌های بامداد جمعه 2 آذرماه آغاز می‌شود و وب‌سایت ایسمینار (اولین پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار و رویدادهای آنلاین) تصمیم دارد برای اولین بار در جمعه سیاه با عنوان جمعه وبیناری، وبینارهای جدید، فعال و محبوب‌ترین فیلم وبینارهای برگزار شده خود را در دسته‌بندی‌های بازاریابی، کارآفرینی و استارتاپی، مدیریت و کسب‌وکار و رشد و توسعه فردی با تخفیف‌هایی واقعی و استثنائی (40 تا 80 درصد) به فروش برساند. 

جمعه وبیناری یک فرصت فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به یادگیری و افرادی است که دوست دارند مهارت‌های جدید را بیاموزند تا بتوانند در وبینارهای ایسمینار ثبت‌نام کنند و فیلم‌های آموزشی کاربردی را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

تخفیف ویژه برای خرید هر فیلم یا وبینار فقط به مدت 2 ساعت فعال است یعنی فقط 2 ساعت برای استفاده از تخفیف‌های ویژه زمان در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان باید برنامه‌ی زمان‌بندی تخفیف‌ها را مشاهده کنند تا موضوعات مورد علاقه خود را از دست ندهند.

چرا باید جمعه وبیناری ایسمینار را یک فرصت فوق‌العاده و واقعی دانست؟

  1. قیمت‌ فیلم‌ها و وبینارها قبل، حین و بعد از این فروش ویژه، تغییر نمی‌کنند و تخفیف‌هایی که بر روی محصولات اعمال می‌شوند کاملا واقعی است. (در صورت مشاهده مغایرت در قیمت‌ها و گرفتن اسکرین‌شات قبل و بعد از آن می‌توان از ایسمینار جایزه گرفت!)
  2. از آنجایی که محصولات ایسمینار کاملا دیجیتالی هستند هیچوقت موجودی انبار ایسمینار تمام نمی‌شود! پس فقط نگران محدودیت زمانی تخفیف باشید!
  3. پس از خرید از ایسمینار همان موقع می‌توانید بلافاصله محصول خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و چندین هفته یک پا در هوا منتظر ارسال آن نباشید!
  4. از همه مهم‌تر با خرید آنلاین و دریافت محصول خود به صورت آنلاین نه تنها به کاهش مصرف کارتن و کاغذ کمک می‌کنید بلکه در کاهش آلودگی هوا نیز سهمی خواهید داشت.

وبینار چیست؟

اگر اولین بار است که کلید واژه وبینار به گوش شما می‌خورد، باید ذکر شود وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar  گرفته شده و به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته می‌شود که در یک روز، یک ساعت از پیش مشخص شده مدرس و مخاطبان در محیط وبینار آنلاین شده و مدرس صدا و تصویر، فایل ارائه، وایت برد، ویدئو کلیپ آموزشی و یا دسکتاپش خودش را به اشتراک گذاشته و کاربران هم به ارائه مدرس گوش می‌دهند و هر جا که نیاز بود از طریق محیط گفتگوی متنی یا حتی صدا و تصویر نظر داده یا سوال خود را مطرح کرده و با مدرس تعامل مستقیم و زنده برقرار می‌کنند. این وبینارها ضبط شده و بعد از برگزاری در قالب فیلم وبینار در سایت ایسمینار قرار داده می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تخفیف‌های 40 تا 80 درصدی ایسمینار می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.