آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61403
سه شنبه - ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
سرپرست شهرداری اهر:

آبیاری فضای سبز شهری با آب شرب را به حداقل‌ می‌رسانیم/ آب و فاضلاب ۲۳ انشعاب غیرمجاز شهرداری اهر را قطع می‌کند!

آبیاری فضای سبز شهری با آب شرب را به حداقل‌ می‌رسانیم/ آب و فاضلاب ۲۳ انشعاب غیرمجاز شهرداری اهر را قطع می‌کند!

به گزارش خبرنگار اهرامروز، عباس حسن‌زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب اهر با اشاره به این‌که شهرداری اهر ۶۰ انشعاب آب مجاز و ۲۳ انشعاب غیرمجاز دارد، گفت: در جلسه اخیر مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری با آب و فاضلاب اهر تصمیم بر این شد تا انشعابات غیرمجاز شهرداری اهر قطع شود.

سرپرست شهرداری اهر افزود: از آب و فاضلاب خواستیم تا انشعابات غیرمجاز شهرداری اهر در مناطق با نیاز مبرم را قطع نکنند و در گام بعدی با اخذ موافقت از شورای اسلامی شهر اهر نسبت به اخذ انشعاب مجاز اقدام کنیم، به هر حال واقفیم که شهرستان اهر با بحران کم‌آبی مواجه است و برای مشارکت در مدیریت منابع آب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی شهرستان اهر؛ آبیاری فضای سبز را پیرو هشدارهای آب و فاضلاب و امور آب با آب شرب به حداقل می‌رسانیم و تلاش می‌کنیم تا با استفاده از چاه‌های آب در اختیار و بهره‌گیری از سیستم قطره‌ای، فضای سبز را آبیاری کنیم.

حسن‌زاده با تأکید بر این‌که توسعه فضای سبز در شرایط کم‌آبی منطقی نیست، یادآور شد: اگر منابع آبی تأمین نشود توسعه فضای سبز در این شرایط به دور از عقلانیت است.