آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 59519
دوشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
امام‌جمعه شهرستان اهر:

آزادگان در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌های والای انقلاب دفاع کردند

آزادگان در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌های والای انقلاب دفاع کردند

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر به‌اتفاق رسول خدابخش فرماندار شهرستان، با آزادگان سرافراز غلامرضا همت پور، حیدر علی پور، اسمعیل تاری و خانواده آزاده متوفی سرخوش خدمتی دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

امام‌جمعه اهر در این دیدارها با تبریک فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت این سرفرازان به آغوش پرمهر وطن گفت: آزادگان در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌های والای انقلاب دفاع کردند و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت نمودند.

امام‌جمعه اهر بابیان اینکه عزت و آبروی نظام مرهون صبر و استقامت آزادگان است عنوان کرد: این انسان‌های ولایتمدار باتحمل مسائل و مشکلات سخت و طاقت‌فرسای دوران اسارت، از حیثیت و کیان ایران عزیز صیانت و پاسداری کردند.

رسول خدابخش فرماندار اهر نیز در این دیدارها با تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آزادگان سرافراز از آنان به‌عنوان سربازان صبور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادکرد.

وی ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: در این روز آزادگان سرافراز با عزت و سربلندی به کشورمان بازگشتند و غیرت و شرف ایرانی را به همگان نشان دادند.

گفتنی است، شهرستان‌های اهر، ورزقان و هوراند در طول ۴۱ سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۰۴ شهید، ۹۴۵ جانباز و  ۵۷ آزاده در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

 

انتهای پیام/