آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 13197
یکشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد:

آغاز آسفالت ریزی ۳۵ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز از ۱۵ مرداد

آغاز آسفالت ریزی ۳۵ کیلومتر از بزرگراه اهر –  تبریز از ۱۵ مرداد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت الله عبدالهی شنبه در گفتگو با خبرنگاران شهرستان اهر گفت: طبق اعلامی که شده است، عملیات احداث ۳۵ کیلومتر از مسیرهای بزرگراه اهر –  تبریز انجام شده است و امسال کار آسفالت آنها به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به پتانسیل های خوب شهرستان اهر در بخش های کشاورزی، دامداری، گردشگری و معدنی افزود: اگر در این بخش ها زیرساخت ها آماده شود و از سرمایه گذاران نیز حمایت شود تا حدودی مشکل بیکاری حل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش های کم در سال های اخیر و نیاز بخش کشاورزی به آب گفت: اگر با برنامه ریزی های مناسب و ارایه تسهیلات کم بهره از سوی مسئولان جهادکشاورزی، سدهای معیشتی در روستاها احداث شود و اراضی کشاورزی نیز به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شود تا حدودی مشکل تأمین آب کشاورزی حل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وجود بیش از ۷۰ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر در تأمین اجتماعی شهرستان اهر گفت: متأسفانه ارایه خدمات درمانی در مرکز بهداشتی و درمانی تأمین اجتماعی شهرستان اهر در ساعات اداری می باشد که لازم است این ارایه خدمات دو شیفته باشد و ما هم در تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ارایه خدمات درمانی بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به شهرستان های منطقه ارسباران و حتی مراجعه کنندگانی از استان اردبیل، راه اندازی بخش ام آر آی در راستای عدم مراجعه بیماران به مرکز استان را ضروری دانست.

عبدالهی همچنین با اشاره به فعالیت مراکز عالی در شهرستان اهر گفت: توسعه کمی و کیفی و به خصوص رشته های تحصیلی در مقاطع بالاتر و مورد نیاز جامعه در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی فعال شهرستان اهر لازم و ضروری است.