آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » شهری » صفحه نخست
کد خبر : 3724
چهارشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

آمادگی بیش از ۲۰ دستگاه تاکسی جهت سرویس‌دهی صلواتی به مناسبت شهادت حضرت فاطمیه در اهر

آمادگی بیش از ۲۰ دستگاه تاکسی جهت سرویس‌دهی صلواتی به مناسبت شهادت حضرت فاطمیه در اهر

عزت جبانی سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا سلام اللّه علیها را به محضرمقدسِ حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و شیعیان و رهروان آن حضرت، اظهار داشت: به مناسبت وفات بی‌بی دو عالم  در روز پنجشنبه تعدادی از رانندگان زحمتکش تاکسی در سطح شهر به‌صورت صلواتی ارائه سرویس خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی صلواتی به مناسبت شهادت حضرت فاطمیه آماده ‌شده‌اند، ادامه داد: این اقدام نشان از باور و ارادت قلبی این قشر زحمتکش به ائمه اطهار و حضرت فاطمه الزهرا (س) می‌باشد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری اهر حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی مناسب رعایت تقوای الهی ذکر کرد و افزود: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جامعه بشری است و آن حضرت (س) تمام زندگی خود را در مسیر جلب رضایت الهی سپری کرد.

جبانی بابیان این‌که آن حضرت در مسیر دفاع از اسلام، قرآن و ولایت قرار داشت، تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی عالی دفاع از حریم امامت و ولایت و شهیده راه ولایت بود و در برابر دشمنان از حریم امامت و ولایت پاسداری کرد.

 

انتهای پیام/