آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 51276
یکشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

آمریکایی‌ها جزء تحریم اقتصادی راهی برای مقابله با ایران ندارند/ سرمایه‌گذاری در ایمان و تقوا در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مؤثر است

آمریکایی‌ها جزء تحریم اقتصادی راهی برای مقابله با ایران ندارند/ سرمایه‌گذاری در ایمان و تقوا در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مؤثر است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام ممی زاده اظهار داشت: آقای ممی زاده در مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر یکی از چهره‌های انقلابی و ارزشی سپاه بودند و از این‌که در دوران مسئولیت در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی پیگیر بودند لازم می‌دانم تا از تلاش‌هایشان قدردانی کنم.

وی، یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت در مسئولیت‌ها و دستگاه‌ها و نهادها را اتحاد و انسجام عنوان کرد، افزود: تاریخ به ما یاد داده که در هر جامعه‌ای اتحاد و وحدت داشته و با همدلی و وحدت از رهبران دینی تبعیت پذیری داشتند آن جامعه عزیز و عزتمند بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعد از ۴۰ سال فشار و تحریم و زورگویی همچنان عزیز، عزتمند و با اقتدار است، ادامه داد: امروز که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را شاهد هستیم این مهم تحقق نمی‌یافت مگر با تبعیت و پیروی از ولایت‌فقیه و برنامه دشمن در طول چهار دهه گذشته شکستن اتحاد و وحدت ایرانیان بوده است.

کاملی‌فر، ایجاد فاصله بین حاکمیت و ولایت با مردم را از دیگر هدف‌های پلید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد، گفت: اگر بر روی قرآن، دین و تقوا سرمایه‌گذاری شود نتیجه آن حل مشکلات معیشتی و اقتصادی خواهد بود.

وی با ذکر اینکه سرمایه‌گذاری در دین و تقوا می‌توان نتیجه آن را در حل معضلات و مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی مشاهده کرد، گفت: آن اندازه‌ای که مقام معظم رهبری در تقویت روحیه انقلابی و مقاومت تأکید می‌کنند مبنای قرآنی، دینی و شرعی دارد و هراندازه که از روحیه ایستادگی و مقاومت برخوردار باشیم همان مقدار فتنه و توطئه دشمن بر ما بی‌تأثیر خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اضافه کرد: ایمان، تقوا و معنویت می‌تواند در عزت، اقتدار و در حل مسائل اقتصادی تأثیرگذار باشد و باید باور کنیم که صبر، ایستادگی و مقاومت در رسیدن به اهداف متعالی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اسلام و انقلاب تأثیرگذار است.

کاملی‌فر بابیان اینکه در سایه اعتمادبه‌نفس و خودباوری توانستیم در اوج فشارها و تحریم‌ها به دستاوردها و پیشرفت‌ها دست‌یابیم، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا سعی دارد تا تسلیم شدن در برابر آمریکا را از طریق رسانه‌ها به ملت ایران القاء کند و از طرفی هم برای مقابله با ملت ایران به لحاظ اینکه راهی ندارد تحریم‌های مختلفی را اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند “تحریم‌های اقتصادی آمریکا شکننده‌تر از اقتصاد ملی ماست” این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی کشوری توانمند و ظرفیت‌های فراوانی دارد به همین جهت که چون وابستگی آن‌چنانی به خارج از کشور نداریم آمریکا به اعمال تحریم‌های اقتصادی روی آورده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که با بی‌تأثیر کردن تحریم‌های اقتصادی، آمریکا بار دیگر از ملت ایران سیلی می‌خورد، ابراز داشت: وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان نقطه شکستی برای دشمنان است چون دشمنان در سایه اتحاد نمی‌توانند توطئه‌ها و اهداف خود عملی کنند.

کاملی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از ابزار رسانه سعی در تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند، گفت: دشمنان امروز خطرناک‌ترین ابزار به نام رسانه را در اختیار دارند که از هر سلاحی برنده‌تر و خطرناک‌تر است و نباید ما از این ابزار دست دشمن غافل شویم به‌طوری که دشمن ۶۰ درصد موفقیت‌های خود را از طریق رسانه‌ها و جنگ روانی به دست آورده است.

انتهای پیام/