آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » دولت » سیاسی » شهرستان ها » شهری » صفحه نخست
کد خبر : 6347
سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
یحیوی در نشستی با ریش سفیدان و متعمدان شهر ورزقان:

اجازه نمی‌دهیم به خاطر منافع شخصی عده‌ای خاص حضور حماسی مردم در انتخابات کم‌رنگ نشان داده شود

به گزارش اهرامروز، حسن یحیوی در نشستی با ریش سفیدان و متعمدان شهر ورزقان، ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان، راه اندازی بیمارستان علامه جعفری ورزقان را یکی از مطالبات اساسی مردم شهرستان دانست، که در ۷ ماه گذشته اقدامات خوبی برای تجهیز و راه اندازی این بیمارستان صورت گرفته و اکنون این بیمارستان بیش از ۹۵ درصد تجهیز شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

یحیوی، احداث بزرگراه خواجه-ورزقان را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان ورزقان دانست، که علی رغم مساعدت مالی شرکت مس برای این پروژه آن‌چنان که باید پیشرفت نداشت ولی در عرض ۷ ماه گذشته با هماهنگی های به عمل آمده این پروژه به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد رسیده و امسال بخش قابل توجهی از این پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به وجود یکی از بزرگترین معادن مس کشور در شهرستان ورزقان یعنی معدن مس سونگون، تولید شمش مس در شهرستان را از اصلی ترین مطالبات مردم شهرستان برشمرد، که با توجه ویژه دولت تدبیر و امید؛ تولید ۱۰۰ هزار تن شمش مس در شهرستان ورزقان به تصویب محترم دولت رسید و این پروژه اکنون در مرحله واگذاری به پیمانکار است که امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نقش مهمی را در شهرستان ایفا کند.

وی افزود: با شروع به کار و بهره برداری از طرح های توسعه مس سونگون ورزقان و به تبع آن ایجاد شهرک صنعتی و تخصصی مس در شهرستان که به تصویب هیات محترم دولت رسیده است که این طرح ها در رفع معضل بیکاری استان موثر خواهند بود.

فرماندار ورزقان با تشکر از پیگیری ها و اهتمام استاندار محترم آذربایجان شرقی نسبت به تجهیز بیمارستان ورزقان، تسریع احداث بزرگراه خواجه – ورزقان و تصویب طرح های توسعه مس در شهرستان ورزقان، از تلاش و جدیت نماینده مردم شریف شهرستان و راهنمایی های امام جمعه شهرستان نیز برای اجرایی شدن طرح های فوق تشکر و قدردانی کرد.

وی احداث سد حاجیلار با ظرفیت ذخیره سازی ۶۵ میلیون مترمکعب آب و راه اندازی سایر معادن طلا و سنگ آهن و کنلگ زنی چندین کارخانه در شهرک صنعتی ورزقان را از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان ورزقان دانست که در آینده نزدیک موجب توسعه همه جانبه شهرستان خواهند شد.

یحیوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره اینکه مردم شهرستان ورزقان مردمانی آگاه و آینده نگر هستند و نقش پر رنگی در طول سال‌های انقلاب و بعد از انقلاب داشتنه اند، گفت: انتخابات از جمله صحنه های است که توسط کشورهای مختلف دنیا رصد می شود و مردم کشور با حضور آگانه و پرشور خود در طول سال‌های گذشته همواره دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته اند.

وی شرکت در انتخابات را نشانه بیعت با رهبری و حمایت از مسئولین کشور دانست، و خاطر نشان کرد: باید مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن انتخاب نقشه راه کشور برای سال های آینده نسبت به حفظ و اتقاع امنیت انتخابات و برگزاری صحیح و قانونی انتخابات تلاش نمایند و اجازه ندهند حضور حماسی مردم به خاطر منافع شخصی عده‌ای خاص کم رنگ جلوه گر شود.

انتهای پیام/