آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61959
جمعه - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

ارزیابی مثبت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه نهضت ملی مسکن در اهر/ پیمانکار پروژه نهضت ملی مسکن اهر در تکمیل واحدهای مسکونی تسریع کند

ارزیابی مثبت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه نهضت ملی مسکن در اهر/ پیمانکار پروژه نهضت ملی مسکن اهر در تکمیل واحدهای مسکونی تسریع کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، عابدین خرّم در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان اهر از ثبت‌نام ۹۲۰۰ نفر از متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از مجموع متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اهر ۱۷۹۰ نفر تابه‌حال تأیید نهایی شده و ۷۹۲ نفر نیز هزینه مشارکت را پرداخت کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های مسکن و تحویل به متقاضیان، امید را در دل مردم زنده می‌کند‌.

وی با قدردانی از پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در شهر اهر گفت: کیفیت پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر بسیار مطلوب است، انتظارات مردم اهر بایستی در طرح‌های مسکن برآورده شود.

خرم بابیان این‌که زیرساخت‌های لازم و خدمات بایستی در جوار طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان اهر فراهم باشد، یادآور شد: به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده‌ایم تا طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها را در مناطقی احداث کنند که پارک، مسجد، فضای سبز و … وجود داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن هر قدر به خدمات رفاهی و زیرساخت‌های شهری نزدیک باشد، همان اندازه آینده روشن و توسعه را در پی خواهند داشت، متأسفانه برخی طرح‌های مسکن در مناطقی احداث شده که با خدمات زیرساختی فاصله دارد و برای ایجاد زیرساخت‌ها جهت دسترسی ساکنین طرح‌های مسکن باید هزینه کلان صورت گیرد.

وی خطاب به پیمانکار پروژه طرح نهضت ملی مسکن گفت: اکیپ‌های احداث مسکن را افزایش دهید، به‌طوری‌که پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن برای مردم قابل لمس باشد اگر مردم بدانند پروژه مسکن با سرعت احداث می‌شود در پرداخت سهم خودشان ترغیب می‌شوند.

خرم بر ضرورت توجه به مقاوم بودن طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان اهر در برابر حوادث غیرمترقبه و زلزله تاکید کرد و گفت: مقاوم بودن مسکن برای ما حائز اهمیت است، متأسفانه بی‌توجهی به مقاوم‌سازی مسکن در حوادث خود را نشان می‌دهد، از این‌رو احداث مسکن با رعایت اصول مهندسی و مقاوم در برابر حوادث غیرمترقبه در اولویت باشد.

 

 

خرم