آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 61994
یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
امام جمعه شهرستان اهر:

ارسباران سرشار از منابع و نیروی انسانی است/ اگر اراده کنیم مشکلات کشور حل می‌شود

ارسباران سرشار از منابع و نیروی انسانی است/ اگر اراده کنیم مشکلات کشور حل می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت ا… جواد حاجی زاده در جریان بازدید محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه بزرگ کارخانه تصفیه شکر و تولید قند شمال غرب کشور (ارسباران)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جریان زلزله ارسباران و سفر به این منطقه، ارسباران را به عنوان منطقه رشادت و شجاعت نامیدند که حاکی از غیرت و تدین مردم این منطقه است.

 وی افزود: مردمانی بسیار فهیم و ارزشمند در این منطقه رشد یافته و در نقاط مختلف کشور حضور دارند که مایه خیر و برکت است.

وی ادامه داد: امیدواریم در کنار وحدت سه قوه شاهد این باشیم که مدیران فعال، لایق و انقلابی با روحیه جهادی بتوانند مشکلات و کاستی‌های ارسباران را با ذخایر و معادن این منطقه جبران کنند.

حاجی زاده تاکید کرد: هرگاه که اراده کردیم قطعا به خواسته‌ها و اهداف خود رسیدیم بنابراین در مسائل اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید نیز اگر اراده کنیم می‌توانیم با بهبود برسیم.

وی با بیان این‌که قدردان فعالیت‌های مسئولان خدوم هستیم ولی هنوز فاصله زیادی تا اهداف داریم، گفت: اکنون مسئله تورم و بیکاری جوانان در سطح کشور از جمله مشکلات اساسی است که اگر اراده شود، این مشکلات هم حل می‌شوند.

وی، لزوم بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی، برق صنعتی و احداث مصلی اهر را که پس از کلنگ زنی مغفول مانده است را از جمله مطالبات مردم شهرستان اهر عنوان کرد.

خبر: پرویز گلی زاده

 

انتهای پیام