آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 9147
پنجشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
در نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی هفته جوان:

ازدواج، اشتغال و سلامتی از مهم ترین مسائل برای آینده جوانان است/ حل مشکلات جوانان نیازمند نگاه تخصصی هستیم

ازدواج، اشتغال و سلامتی از مهم ترین مسائل برای آینده جوانان است/ حل مشکلات جوانان نیازمند نگاه تخصصی هستیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، اکبر فیروزی فرد در نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی هفته جوان واحد جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، اظهار داشت: وقتی که از نشاط، شادابی و ازدواج صحبتی می شود قطعاً این موضوعات از ذهن جوانان خطور می کند و مخصوصاً در زمان کنونی مشکلات بیکاری، ازدواج و مسکن از عمده مشکلات جوانان به شمار می رود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با اشاره به اینکه جوانان در تیررس تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، افزود: مسئولان دستگاه های دولتی بایستی برای ایجاد نشاط و شادابی بین جوانان برنامه های کامل و جامعی داشته باشند.

وی بابیان اینکه برنامه های هفته جوان نباید حالت نمادین به خود گیرد، گفت: علاوه بر اجرای برنامه ها، بلکه بایستی مسائل و مشکلات جوانان را که در حد اختیارات مسئولان شهرستانی است را حل کنیم و مشکلات که بالاتر از حد اختیارات مسئولان اهر است را به گوش مسئولان ارشد استانی و کشوری برسانیم.

فیروزی فرد مسائل ازدواج، اشتغال و سلامتی را برای آینده جوانان مهم ارزیابی کرد، بیان داشت: ازدواج جوانان بسیاری از مشکلات خانواده ها را حل می کند این در حالی است که با ازدواج، جوانان با نقشه های شومی که دشمن در سر می پروراند از مسیر منحرف نخواهند شد و این امر قریب به اتفاق از نظرات مشترک خانواده هاست.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با ذکر اینکه بالا بودن سن ازدواج برخی مسائل و خطرات جوانان و جامعه ما را تهدید می کند، اظهار کرد: با بالا رفتن سن ازدواج علاوه بر این که زنگ خطر پیری جمعیت را به صدا در می آورد بلکه تهدیدهای دیگری نیز برای کشور و جوانان دارد.