آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 2417
جمعه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
امام جمعه اهر:

اشرافی گری به‌نظام و انقلاب اسلامی آسیب جدی وارد می‌کند

اشرافی گری به‌نظام و انقلاب اسلامی آسیب جدی وارد می‌کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی اهر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظام حامی محرومان و مستضعفان دانست، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و پیش از ایشان امام راحل برای رفع نیازهای محرومان و مستضعفان اهتمام جدی دارند و خود را به‌عنوان خدمت گذار معرفی می‌کردند که نباید فرمایشات امام راحل را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشیده شدن مسئولان نظام به سمت اشرافی گری باعث آسیب‌دیدگی نظام و انقلاب اسلامی می‌شود، افزود: برای پیشگیری از این‌ها بایستی رفتار علوی داشته باشیم و هر چیزی را تولید کرده‌ایم به مردم تحویل دهیم نه اینکه درصدد جیب خود باشیم.

امام جمعه اهر بابیان اینکه ثروتمندی کشور موجب می‌شود تا کسی نیازمند حمایت‌های کمیته امداد و بهزیستی نباشد، گفت: دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که محرومان موردتوجه قرارگرفته‌اند.

آیت‌الله حاجی‌زاده تأکید کرد: وجود کمیته امداد و بهزیستی در کشور و حمایت‌های این سازمان‌ها از نیازمندان و مستضعفان باعث دلگرمی این اقشار می‌شود و اگر این سازمان‌ها نبود معلوم نمی‌شد وضعیت اقشار نیازمند چگونه بود.

وی با ذکر اینکه دهه فجر، هفته دولت و سایر مناسبت‌ها فرصتی مناسب برای بازگویی عملکرد مسئولین و دستگاه‌هاست، گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی بوده و اگر مردم از نظام راضی باشند این نظام مستمر خواهد بود ولی اگر مردم ناراضی باشند حاکم بدون مردم نمی‌تواند حکومت کند و در این خصوص تشریح عملکردهای مسئولان و دستگاه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/