آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 5731
شنبه - ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

اعزام کاروان ۱۴۶ نفره راهیان نور بسیج محلات اهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی، در آیین اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور تداعی‌کننده خاطرات اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ علیه باطن بوده و اکنون مسئولان نظام همراه با یکدیگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی همدلی می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، مناطق عملیاتی را، میراثی گران بها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: پدران و مادران، با اعزام فرزندان خود به مناطق جنگی، ارزشمندترین و بزرگ‌ترین کار را در حفظ آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره)، انجام دادند.

وی بابیان اینکه، یکی از اهداف اعزام جوانان و خانواده ها به مناطق عملیاتی آشنایی با فداکاری ملت غیور و شجاع است، اضافه کرد: عمل به خواسته‌های شهدا مهم‌ترین دلیل حفظ ارزش‌های اسلامی بوده و آن‌هم حفظ شئونات اسلامی، نه تنها در مناطق جنگی، بلکه در جای‌جای کشور است.

ایمانی با بیان اینکه ۱۴۶ نفر از بسیجیان اهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند گفت: بازدید جوانان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، برای نسل جوان درس و تجارب زیادی بهمراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان، با تأکید بر اینکه تهدیدات جنگ نرم برای آمادگی بیشتر جوانان تبیین شود، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه دانش آموزان برای مقابله با خطرات جنگ نرم، بسیار مهم و در ترویج و گسترش فرهنگ ازخودگذشتگی اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/