آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » سیاسی » شهرستان اهر » شهرستان ها » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 7312
جمعه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربايجان شرقي خبر داد

اعلام اسامی داوطلبان تائید و رد صلاحیت شده هیات های نظارت به فرمانداران

به گزارش اهرامروز، سلمان خدادادی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بررسی ها در هیات های نظارت با دقت و جدیت و بر اساس حفظ حق و حقوق مردم و عمل  به مر قانون صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی داوطلبان تایید  و رد صلاحیت شده نهایتا تا  فردا -دوم اردیبهشت- از سوی فرمانداریها به کاندیداها به صورت کتبی و محرمانه اعلام می شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیئت های اجرایی اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده شوراها را از ۲۵ فروردین در اختیار هیئت های نظارت قرار داده  و  پس از مهلت ۷ روزه  هیئت های نظارت نتایج بررسی هایشان را در اختیار فرمانداران قرار دادند.

وی افزود: فرمانداران نیز موظف هستند فهرست اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده را حداکثر تا ۲ اردیبهشت به مدت دو روز به داوطلبان اعلام کنند و ردصلاحیت شدگان نیز از ۳ تا ۶ اردیبهشت مهلت اعتراض دارند.

خدادادی تاکید کرد: داوطلبانی که به نتیجه بررسی صلاحیتشان اعتراض دارند باید اعتراض خود را به هیئت‌های بالاتر یعنی از بخش به شهرستان و از شهرستان به استان ارائه، و هیئت عالی نظارت استان نیز موظف است در مهلتی ۱۰ روزه به اعتراض این داوطلبان رسیدگی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از طی شدن این مدت ، آگهی فهرست نهایی تأیید صلاحیت شدگان اعلام و زمان آغاز تبلیغات کاندیداها  به مدت ۷ روز از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت انجام می شود.

انتهای پیام/