آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 60538
پنجشنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
مدیر آموزش و پرورش اهر خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان اهر

ناصر پورفتحی در گفتگو با خبرنگار اهرامروز با بیان اینکه طی شش ماهه دوم سال گذشته با عنایت خداوند متعال ۱۳ فضای آموزشی، ورزشی، و فرهنگی کلنگ‌زنی و افتتاح شد اظهار داشت: ۵۰۰ دستگاه تبلت با مشارکت آموزش و پرورش، خیرین کشوری، استانی و منطقه‌ای، سپاه، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، نمایندگی آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امور خیریه و شرکت مس آذربایجان به دانش‌آموزان فاقد گوشی هوشمند اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر افزود: تعدادی لباس مدرسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر نیز با مشارکت اداره صمت اهر، سپاه و کمیته امداد نیز به دانش‌آموزان منطقه اهدا شد.

وی بابیان اینکه در طول ماه‌های پایانی سال قبل طی بازدیدهای میدانی از تمامی مدارس شهری و حدود ۳۰ مدرسه روستایی، فضاهای آموزشی، توان نیروی انسانی و نیازمندی‌های مدارس احصاء نمودیم، تصریح کرد: برای کیفیت بخشی به تمامی جوانب آموزشی و پرورشی مدارس منطقه برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول مشارکت نهادها و سازمان‌های شهرستان را در تسریع بخشی به امورات آموزش و پرورش و پشتیبانی از خیرین در امر خیر مدرسه‌سازی را قابل‌قبول دانست و خاطرنشان کرد: با همت خیرین تمامی مدارس کانکسی منطقه برچیده خواهد شد.