آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61895
شنبه - ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
فرمانده پلیس‌راه اهر- تبریز خبر داد؛

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرگرد ناصر پاشایی در آئین گرامیداشت روز راهداری و آغاز عملیات راهداری زمستانی از افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از ابتدای سال‌جاری خبر داد و گفت: در محورهای مواصلاتی منطقه‌ی ارسباران تصادفات رانندگی روند افزایشی داشته و در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر و اقدامات پیشگیرانه، روند افزایشی حوادث رانندگی جاده‌ای را شاهد نبودیم.

فرمانده پلیس‌راه اهر- تبریز بابیان این‌که مدارس حاشیه جاده‌های منطقه‌ی ارسباران ایمن‌سازی شده است، افزود: برای اینکه دانش‌آموزان مدارس حاشیه جاده‌ها در منطقه‌ی ارسباران دچار حادثه نشوند، اقدام به ایمن‌سازی کرده‌ایم.

وی همچنین از اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاهای منطقه‌ی ارسباران خبر داد و گفت: در اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت، نزدیک به ۴۰۰۰ نفر در شهرستان‌های پنج‌گانه ارسباران ثبت‌نام کرده بودند و که پس از برگزاری آزمون، بیش از ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان گواهینامه موتورسیکلت در آزمون قبول شده‌اند.

پاشایی با تأکید بر این‌که ارتقا جاده اهر- تبریز به بزرگراه بدون توجه به ایمن‌سازی، به حوادث رانندگی دامن می‌زند، خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه اهر-تبریز بدون اینکه ایمنی بزرگراه تأمین شود شاهد بروز حوادث رانندگی و تلفات جانی هستیم، در این زمینه قصور راه و شهرسازی مشهود است و هنوز با گذشت زمان ایمنی دوربرگردان‌های بزرگراه اهر-تبریز تأمین نشده است.

فرمانده پلیس‌راه اهر- تبریز از وقوع ۲۴ فقره حوادث رانندگی در دوربرگردان شهرک طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و افزود: به مسئولان ذی‌ربط در رابطه با بروز حوادث رانندگی در دوربرگردان شهرک نامه نوشتیم ولی پاسخی دریافت نکردیم، تقاضا دارم تا نسبت به ایمن‌سازی بزرگراه اهر-تبریز توجه ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مسئول انجام گیرد.

خبر: علی دایلاری