فرماندار اهر:

امسال ۵۶ هزار تن گندم با وجود کاهش بارندگی‌ها در شهرستان اهر برداشت شد

امسال ۵۶ هزار تن گندم با وجود کاهش بارندگی‌ها در شهرستان اهر برداشت شد

به گزارش خبرنگار ارسباران نیوز، سید محمد عابدی در نخستین یادواره شهدای ارسباران تیپ مهندسی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی که در سالن تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد اظهار داشت: جشن‌های ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازگویی و تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

عابدی با اشاره به اینکه سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای از خود ایفاء کردند، افزود: ایثارگران جهاد سازندگی در تمامی زمینه‌ها به ویژه در دوران دفاع مقدس، از جان خود گذشتند تا زمینه پیروزی ایران در برابر دشمنان فراهم شود.

وی بابیان اینکه اگر رزمندگان و ایثارگران جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس نبود و سنگرسازی نمی‌کردند رزمندگان در تیر رس دشمن قرار می‌گرفتند، ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی در سال ۵۹ با صدها لشکر و تجهیزات مدرن به مرزهای ایران اسلامی هجوم آوردند و اگر کشورمان حتی یک وجب خاک خود را از دست نداده حاصل رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و جهادگران است.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس با لودرها در مقابل حملات بی‌امان بعثی‌ها و تانک‌های پیشرفته دشمن جانانه ایستادگی کردند، اظهار کرد: اگر امثال شهید باکری‌ها، رزمندگان و جهادگران سنگرساز در جبهه‌ها حضور نداشتند دشمن بعثی به خاک جمهوری اسلامی ایران نفوذ می‌کرد.

عابدی تصریح کرد: جنگ استکبار جهانی علیه ایران از جنگ رودررو با سلاح، تانک و موشک به جنگ نرم تغییر شکل داده و هم‌اکنون بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هنوز دشمنی غربی‌ها با ایران تمام نشده بلکه هر روز با روش‌های مختلفی برای نابودی ایران و اسلام وارد عرصه می‌شوند.

وی صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را وظیفه تمامی آحاد جامعه تحت رهبری امام خامنه‌ای عنوان کرد و گفت: دشمنان ایران که در رأس آن آمریکا و اسرائیل قرارگرفته شبانه‌روز بر علیه نظام و ملت جمهوری اسلامی توطئه‌چینی می‌کنند تا به هر نحوی که شده ملت و نظام اسلامی ایران را از پای درآوردند ولی تاکنون به برکت وجود مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان تحقق‌نیافته است.

فرماندار شهرستان اهر گندم را یکی از محصولات استراتژیک جوامع بشری برشمرد، یادآور شد: خوشبختانه سال گذشته با وجود مشکلات عدیده ۴۲ هزار تن گندم از اراضی کشاورزی شهرستان اهر برداشت شد و با توجه به اینکه سال گذشته بارندگی‌ها کاهش‌یافته بود ولی در سال جاری این رقم به بیش از ۵۶ هزار تن رسید و همین افزایش تولید گندم حاصل تلاش‌های جهادی کشاورزان و جهادگران جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/