آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 20594
شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
فرماندار اهر:

امنیت امروز کشور در سایه ولایت و ازخودگذشتگی نیروهای نظامی و مدافعان حرم است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم، جان خود را فدا می‌کنند که برای این عزیزان و فرمانده کل قوا و دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق داریم.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه اعتماد مردم از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: “نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مردمی بوده که عمده تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گرفته است”.

وی ادامه داد: ضریب بالای امنیتی که در کشور، استان و شهرستان وجود دارد نشات گرفته از اعتماد عمومی مردم نسبت به نیروی انتظامی است، در کنار نیروی انتظامی سایر نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه پاسداران و بسیج نیز در تأمین امنیت جامعه نقش دارند.

محمودی بابیان اینکه با تلاش و کوشش نیروی انتظامی، امنیت و آرامش پایدار مردم و کشور تأمین‌شده است، گفت: اکنون اکثر کشورهای همسایه ما گریبان گیر تنش، خشونت و جنگ هستند اگر هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نبود شاید کشور ما نیز با این‌گونه ناامنی‌ها مواجه می‌شد ولی خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی با رهبری مقام معظم رهبری امنیت پایداری را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند.

فرماندار اهر اضافه کرد: موفقیت نیروهای نظامی، امنیتی و علی‌الخصوص انتظامی مرهون تبعیت از منویات فرماندهی کل قوا است که خوشبختانه می‌توان گفت امنیت امروز کشور در سایه ولایت و فرماندهی واحد نیروهای مسلح و با ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تداوم‌یافته است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مأموران نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و یکی از مهم‌ترین میادین فداکاری این عزیزان، عرصه مبارزه با مواد مخدر است که جامعه و جوانان ما را تهدید می‌کند مبارزه بی‌امان نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و شهدای این عرصه گواه تلاش این نیروی مردمی در مقابله با تهدیدهای مواد مخدر است.

محمودی با تأکید بر اینکه کالای قاچاق ضربه‌ای سنگین به اقتصاد کشور وارد می‌کند، یادآور شد: متأسفانه بخشی از اقتصاد کشور متأثر از کالای قاچاق است و نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد باید از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کنیم.

فرماندار اهر بیان داشت: سرمایه‌گذاری که یکی از محورهای تولید و اشتغال و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید بوده تأمین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و اگر امنیت کافی بر قرار نشود قطعاً امکان سرمایه‌گذاری در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود نخواهد داشت در حالی که بخش بزرگی از توسعه و پیشرفت کشور را به نیروی انتظامی مدیون هستیم.

وی اشتغال و رفع معضل بیکاری را از مبحث‌های ضروری و مورد توجه در کشور دانست، ابراز داشت: یکی از بحث‌های مهم و تأثیرگذار کشور در حوزه اشتغال و بیکاری است که ایجاب می‌کند تا امنیت در کشور حاکم شود.

انتهای پیام/