آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » دولت » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61495
پنجشنبه - ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
معاون فرماندار اهر مطرح کرد:

اهری‌ها از اماکن تفریحی و شهربازی محروم‌اند/ آقای شهردار؛ شهرداری اهر حتی سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر ندارد/ تأمین درآمد پایدار در اولویت برنامه‌های شهرداری اهر قرار گیرد/ ساماندهی ورودی‌های شهر اهر ضروری است

اهری‌ها از اماکن تفریحی و شهربازی محروم‌اند/ آقای شهردار؛ شهرداری اهر حتی سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر ندارد/ تأمین درآمد پایدار در اولویت برنامه‌های شهرداری اهر قرار گیرد/ ساماندهی ورودی‌های شهر اهر ضروری است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حسن پاکدل در جلسه هم‌اندیشی در مورد طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شهری اهر با گلایه از نبود شهربازی و مکان تفریحی در شهر اهر اظهار داشت: متأسفانه خلأ نبود شهربازی و پارک‌های محله‌ای در برخی مناطق کاملاً محسوس است، از این‌رو بایستی احداث پارک‌های محله‌ای و راه‌اندازی شهربازی در دستور کار شهرداری اهر قرار گیرد.

معاون فرماندار اهر بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در توسعه شهر اهر تأکید کرد و افزود: تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای شهر اهر به تنهایی از عهده‌ی شهرداری برنمی‌آید لذا همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی در توسعه شهر ضروری است.

وی با اشاره به این‌که ساماندهی ورودی‌های شهر اهر از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اهر و مسئولان است، گفت: سال گذشته طرحی برای ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر به استانداری آذربایجان‌شرقی ارجاع شد تا در صورت تصویب بتوانیم ورودی شهر را ساماندهی کنیم از طرفی هم ساخت‌وسازهای غیرمجاز در جاده کلیبر بیش از اندازه بوده و این موضوع نیازمند توجه و پیگیری شهرداری اهر است.

پاکدل بر ضرورت تعیین محل‌هایی برای ایجاد بازارچه‌های محلی در شهر اهر تأکید کرد و اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که هم به نفع شهرداری و هم به نفع شهر بوده ایجاد درآمد پایدار شهرداری اهر است، بر این اساس سال گذشته توافقی با میدان دوآب به‌صورت ۵۰-۵۰ صورت گرفت که در صورت نهایی شدن می‌تواند منبع درآمد پایدار برای شهرداری اهر شود.

معاون فرماندار اهر با انتقاد از نبود سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر اهر گفت: متأسفانه شهرداری اهر سرویس بهداشتی عمومی در شهر اهر ندارد، مدام از گردشگرپذیری صحبت می‌شود در حالی که هنوز شهرداری اهر توان احداث سرویس بهداشتی عمومی را ندارد چگونه به استقبال گردشگران می‌رویم!

وی، نبود پارکینگ در هسته‌ی مرکزی شهر اهر را از دیگر ضعف‌های مدیریت امور شهری عنوان کرد و گفت: خیابان‌های شهر اهر تحمل این حجم از ترافیک را ندارد و شهروندان اهری برای امورات خود که مجبور به استفاده از خودروهای شخصی هستند نمی‌توانند محل پارک برای خودرو پیدا کنند از طرفی دیگر راه‌اندازی پارکبان در سطح شهر اهر نباید مورد غفلت قرار گیرد.

پاکدل با تأکید بر این‌که غفلت از تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی اهر می‌تواند به بحران‌ها دامن بزند، تصریح کرد: در شهر اهر ساختمان‌های بلندمرتبه ساخته شده و در صورت وقوع آتش‌سوزی؛ آتش‌نشانی اهر امکانات و تجهیزات کافی برای اطفای حریق ندارد. از شهردار اهر انتظار می‌رود تا نسبت به تقویت ناوگان آتش‌نشانی که مستقیماً حافظ جان و مال مردم است توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبر از: علی دایلاری اصل