آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » شهرستان ها » صفحه نخست
کد خبر : 271
دوشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

اولین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی اهر در سال ۹۵ برگزار شد

به گزارش ارسباران‌نیوز، این جلسه ظهر امروز دوشنبه با حضور اعضای ستاد در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار شد و  امام جمعه موقت شهرستان اهر، حضور مردم و به خصوص جوانان در مراسم معنوی اعتکاف را بهترین فرصت برای تزکیه نفس و زدودن از آلودگی ها دانست.

حجت الاسلام محمود دینی گفت: در مراسم اعتکاف باید به برنامه ها از لحظ کمی و کیفی نیز توجه بیشتری شود تا از هر لحاظ تأثیر بیشتری برای شرکت کنندگان داشته باشد و توشه ای برای یکسال آینده خود اندوخته کنند.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز از همکاری مسئولان ادارات شهرستان اهر برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان اهر خبر داد.

مدد سمندری با بیان اینکه جوانان بیشترین حضور را در مراسم اعتکاف دارند خواستار توجه بیشتر به محتوای برنامه ها از لحاظ تأثیرگذاری در جسم و روح جوانان شد.

وی، گفت: از هم اکنون برنامه ریزی های لازم با مشارکت ادارات دخیل در برگزاری مراسم اعتکاف انجام شود تا شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف با خاطری آسوده به راز و نیاز با خالق خود بپردازند.

برگزاری همایش نکوداشت آیت الله شیخ حسین نجفی اهری

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر نیز از برگزاری مراسم اعتکاف درشش مسجد شهرستان اهر شامل مساجد جامع، چهارده معصوم (ع)، امام رضا (ع)، امیرالمؤمنین (ع)، شیخ عماد (مصلی) و امام خمینی (ره) خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: ثبت نام از معتکفین تا ۱۰ روز قبل از مراسم اعتکاف ادامه خواهد داشت.

وی، در کنار کمک ادارات، همچنین خواستار کمک خیران از لحاظ مادی و معنوی در جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسم اعتکاف در شهرستان اهر شد.

حجت الاسلام حسینی، همچنین از برگزاری همایش نکوداشت آیت الله شیخ حسین نجفی اهری (ره) در دوم اردیبهشت به عنوان روز بزرگداشت شهرستان اهر خبر داد.