آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » پیشنهاد سردبیر » دولت » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 8655
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
فرماندار اهر:

برخی‌ها در آستانه انتخابات با بداخلاقی عملکرد دولت را زیر سؤال می‌برند/ هزینه ۲۵ میلیارد تومانی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان اهر

برخی‌ها در آستانه انتخابات با بداخلاقی عملکرد دولت را زیر سؤال می‌برند/ هزینه ۲۵ میلیارد تومانی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان و معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: تکریم از مقام و جایگاه معلمان تنها منوط به‌روزها و مناسبت‌های به خصوصی نیست بلکه اگر بخواهیم به جهانی عاری از خشونت و سالم دست‌یابیم بایستی در تمامی لحظات و دقیقه‌ها به مقام معلم ارزش داده و قدردان زحماتشان باشیم.

فرماندار اهر ادامه داد: جایگاه معلمان در کشور اسلامی همچون ایران از جایگاه رفیعی برخوردار است و قلب مردم کشورمان برای معلمان می‌تپد و گاهاً شاید برخی‌ها حتی نتوانند کلمه‌ای بر زبان بیاورند ولی از صمیم قلب معلمان را به دلیل این‌که آگاهی بخشیده‌اند را دوست دارند.

وی با اشاره به اینکه معلمان فرهنگ‌سازان جامعه هستند و اگر دیدید در جامعه‌ای اخلاق حاکم است بدون شک این خصلت نشات گرفته از معلمان و فرهنگیان است، افزود: خدای‌ناکرده اگر در جامعه‌ای اخلاق حاکم نباشد به قطع یقین بدانید که در آن جامعه به معلمان اهمیت داده نشده است.

عابدی با ذکر اینکه معلمان در جامعه از فرهنگ اصیل صیانت می‌کنند، گفت: سالروز شهادت شهید مطهری که به‌عنوان هفته معلم نام‌گذاری شده و از شخصیت‌های بزرگ ایران به شمار می‌رود تربیت‌یافته معلمان بود و اگر زندگی‌نامه شهید مطهری را مطالعه کنیم نام بسیاری از اساتید که نقش برجسته‌ای در تربیت ایشان داشته‌اند نام‌برده می‌شود.

فرماندار اهر با اشاره به برگزاری هم‌زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین میان‌دوره‌ای مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری، اظهار کرد: بیشتری مدیریت انتخابات مربوط به آموزش و پرورش بوده و عمده دست‌اندرکاران انتخاباتی از قشر معلمان هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آغاز شده و شش نفر از نامزدها که توسط شورای نگهبان واجد شرایط شناخته‌شده‌اند در حال تبلیغات هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر بابیان اینکه اگر اخلاق در انتخابات حاکم شود یقیناً نمی‌توان در انتخابات نتیجه مطلوبی پیدا کرد، ابراز داشت: متأسفانه گاهاً شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم و با وجود این‌که انقلاب اسلامی یک انقلاب اخلاقی است ولی عده‌ای می‌خواهند بداخلاقی‌ها را در انتخابات رواج دهند و سعی می‌کنند تا با بداخلاقی رأی مردم را جلب کنند.

عابدی ادامه داد: اگر امروز ما از خدمات و عملکردهای دولت تدبیر و امید می‌گوییم برخی‌ها تحمل شنیدن ندارند و اگر اقداماتی از طرف دولت صورت می‌پذیرد و عملکردی منعکس می‌شود در واقع تبلیغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه اگر بگوییم در طول ۴۳ ماه فعالیت دولت تدبیر و امید نزدیک به ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر آسفالت‌ریزی شده حرف گزافی نگفته‌ایم، اضافه کرد: با تخریب دولت و مسئولان کشور سودی عاید نمی‌شود بلکه زمینه سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب و معاندین نظام فراهم می‌شود و از طرفی اگر بخواهیم برای نامزد جریانی سیاسی رأی جمع کنیم نباید فعالیت‌های انجام‌شده دولت را هیچ دانسته و یا دروغ تلقی کنیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی گروه‌ها و جریان‌ها برای منافع خود فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی را نادیده می‌گیرند در حالی که تنها در بخش بهداشت و درمان اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفت.

عابدی میزان اعتبارات هزینه شده در دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر را بالای ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تا سال ۹۲ امکانات بهداشتی در اهر بسیار ضعیف بوده و مردم اهر در ارتباط با تشخیص بیماری‌ها معترض بودند این‌ها را گفتیم در حالی که قصدمان تبلیغ نیست بلکه نیت و هدف خدمت به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ناامید کردن مردم حرکت درستی نیست بلکه بایستی مردم را به آینده امیدوار کنیم، بیان داشت: تمامی اقدامات انجام‌شده از سوی دولت یازدهم برای نظام جمهوری اسلامی و مردم بوده ولی متأسفانه برخی‌ها در آستانه انتخابات با بداخلاقی دولت را زیر سؤال می‌برند.

وی بابیان اینکه رفع معضل بیکاری در شهرستان‌ها منوط به استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان است، خاطرنشان کرد: برای رفع معضل بیکاری جوانان بایستی تمامی اقشار مردمی به‌طور بسیجی وار وارد عرصه شوند به‌طوری که شهرستان اهر در بخش‌های دام‌پروری و کشاورزی پتانسیل‌های بالقوه‌ای دارد و اگر امروز کاندیدایی وعده ساخت پتروشیمی جهت ایجاد اشتغال برای جوانان داد مردم بدانند که این شعار پوپولیستی است.

انتهای پیام/