آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 61477
دوشنبه - ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر:

برگزاری جلسه کمیته ایثارگران با هدف تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر

برگزاری جلسه کمیته ایثارگران با هدف تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، مصطفی معصوم زاده  در جلسه کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر اظهار داشت: آزادی ملت ایران اسلامی از چنگال استکبار جهانی را مدیون خون پاک و مطهر شهدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره) هستیم.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام است و باید از این برهه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کرد.
معصوم زاده گفت: هر ملتی تاریخی دارد که به آن افتخار می‌کند و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، مثل برگی زرین در تاریخ کهن ایران اسلامی می‌درخشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در ادامه به برنامه‌های اجرایی کمیته ایثارگران اشاره کرد و گفت: گل‌باران مزار مطهر شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب ایران هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان، برای آغازین روز دهه مبارک فجر پیش‌بینی‌شده است.
وی افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اجرای طرح پایش سلامت، تعویض پرچم مزارهای مطهر شهدای شهری و روستایی و برگزاری آئین میهمانی لاله‌ها از سایر برنامه‌های کمیته ایثارگران است که در طول دهه مبارک فجر به اجرا در خواهد آمد.
معصوم زاده ادامه داد: اعزام راویان و پیام‌آوران ایثار به مدارس و دانشگاه­ ها جهت سخنرانی و روایتگری در خصوص نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و دانشجویان در طول ایام ا… دهه مبارک فجر از سایر برنامه‌های این کمیته است.
رئیس کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر در پایان گفت: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عیادت و دلجوئی از والدین معظم شهدا و جانبازان بستری در منازل و بیمارستان در طول ایام ا… دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستانی از سایر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمیته است که همه این‌ها و چندین برنامه متنوع دیگر در جهت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنها است.
انتهای پیام/