آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 5666
جمعه - ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر:

برگزاری دو نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس طبیعت در مراکز تاریخی شهرستان اهر

حسن باقرپور در گفتگو با خبرنگار اهرامروز ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اهر با تمام امکانات موجود آماده پذیرایی و استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی میهمانان و مسافران نوروزی در اولویت کاری قرارگرفته است، افزود: مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شهرستان اهر در ورودی شهر اهر از سمت تبریز و جنب پلیس‌راه جاده اهر – تبریز نسبت به راهنمایی مسافرین و گردشگران به‌صورت تمام‌وقت انجام‌وظیفه می‌کند.

باقرپور همچنین گفت: اکنون باوجود وضعیت نامناسب آب و هوایی در منطقه و برودت هوا، میزان ورودی گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان اهر افزایش داشته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر ادامه داد: دو نمایشگاه صنایع‌دستی واقع در گنبد خانه شیخ محمود اهری با همکاری هنرمندان شهرستان اهر و نمایشگاه عکس طبیعت “قاب های خیالی” در خانه تاریخی دکتر قاسم خان اهری در حال برگزاری و برای بازدید عموم مردم بخصوص گردشگران و مسافرین نوروزی دایر است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اهر یادآور شد: اقدامات شایسته‌ای از طرف شهرداری اهر در خصوص نصب تابلوهای راهنمای شهری و همچنین تجهیز تعدادی از سرویس‌های بهداشتی به آب گرم، در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر به گردشگران و مسافرین نوروزی انجام‌گرفته که قابل‌تقدیر است.

وی در پایان ابراز داشت: مراکز اقامتی ازجمله هتل، مسافرخانه‌ها، مهمانسراها و خانه معلم اهر برای اسکان گردشگران و مسافرین آماده‌شده که در صورت مراجعه می‌توانند از خدمات رفاهی این شهرستان بهره‌مند شوند.