آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 4530
جمعه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
ناظر سازمان سنجش و آموزش کشور در آزمون نظام مهندسی اهر:

برگزاری مناسب آزمون ورود به حرفه مهندسان توسط دانشگاه پیام نور اهر

برگزاری مناسب آزمون ورود به حرفه مهندسان توسط دانشگاه پیام نور اهر

بهروز منصوری در حاشیه آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در روزهای  چهار نوبت روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۵ همزمان با سراسر کشور، صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون برای سه دسته از داوطلبان برگزار می گردد گفت:  آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، برق، نقشه‌برداری و ترافیک در این دو روز برگزار می گردد.

ناظر آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد اهر آزمون را به صورت مطلوب برگزار می کند ابراز داشت: در رشته عمران دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌شود.

منصوری در پایان عنوان داشت: برگزاری چنین آزمون هایی به رشد و پیشرفت هر چه بهتر علوم مهندسی که هر روز نیز کاربردی تر می شود کمک شایانی می کند.